راهنمای سبد پیک نیک

بدون هیچ شکی سفر کردن و گشت و گذار در طبیعت بدون همراه داشتن غذای مناسب، ظروف غذایی و دیگر اقلام ضروری آن هیچ لذتی نخواهد داشت و برای حمل کردن تمام این موارد گفته شده نیز تنها یک سبد پیک نیک مناسب می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. داشتن یک سبد کمپینگی با قابلیت های گوناگون سبب می شود تا شما بتوانید خیلی سریع وسایل و لوازم مورد استفاده خود را ٱماده و با قرار دادن در داخل ان فورا حاضر به انجام یک پیک نیک دلپذیر در کنار خانواده و سایر دوستانتان شوید.

.

نکات مهم هنگام خرید سبد پیک نیک

اندازه مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید سبد پیک نیک باید به آن توجه کنید، اندازه مناسبش است. اندازه سبدی که قرار است از ان در کمپینگ ها و مسافرت های دور و نزدیک خود استفاده کنید، بستگی به جمعیت و میزان استفاده شما از آن دارد؛ مثلا اگر هر هفته به پیک نیک می روید و یا از خانواده نسبتا پرجمعیتی برخوردار هستید، بهتر است به فکر خرید یک سبد بزرگ برای حمل وسایل مورد نیازتان باشید.

وزن کم: یادتان باشد وزن نهایی که قرار است شما با دستانتان آن را حمل کنید ناشی از وزن محتویات داخل سبد به علاوه وزن خالص خودِ سبد پیک نیکتان است، پس بهتر است همواره به دنبال خرید کالاهایی باشید که در عین سبک بودن از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار هستند.

جنس سبد: نکته بعدی در خصوص جنس سبد پیک نیک شما است. امروزه سبدهای پیک نیکی با جنس های پلاستیکی، حصیری، پارچه ای با ساختار آلومینیومی و غیره طراحی و تولید می شوند و این شما هستید که باید در میان آنان سبدی با جنس مورد نظر خود را انتخاب و سپس خریداری نمایید.

نوع طراحی: مورد دیگری که باید در هنگام انتخاب و خریدتان به آن توجه کنید، نوع و مدل طراحی سبد پیک نیک مورد نظرتان است. برخی از سبدها تنها بصورت ایستاده قابل استفاده هستند و برخی دیگر از قابلیت تاشوندگی نیز برخوردارند تا در کمدها و یا در صندوق عقب پشت خودروی شما فضای کمتری را اشغال کنند.

دسته دار بودن: اصولا تمام سبدهای پیک نیک دارای دسته جهت سهولت در حمل و جا به جایی خود هستند اما اینکه محصول مورد نظر شما از یک دسته محکم برخوردار باشد و یا دارای دو دسته در کناره های خود باشد، از دیگر مسائلی است که بسته به نظر و سلیقه شما دارد. یادتان باشد حتما جنس دسته های سبدتان باید مرغوب و مستحکم باشد. همچنین اگر سبد شما از سوراخ هایی بر روی بدنه خود نیز برخوردار باشد، با ایجاد جریان هوا میان محتویات داخلی خود مانع از خرابی و فاسد شدن مواد غذایی درون سبدتان خواهند شد.

دارای قفل در: اگر سبد شما از یک قفل مطمئن بر روی در خود نیز برخوردار باشد، دیگر خیالتان از بابت عدم بیرون ریختن محتویات داخل آن راحت خواهد شد.

قیمت سبد پیک نیک: پارامترهای مختلفی بر روی تعیین قیمت سبد پیک نیک موثر هستند که ما سعی کردیم در این مطلب به معرفی تعدادی از برجسته ترین آنان برایتان بپردازیم و حال این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود به دنبال رقم زدن یک خرید هوشمند برای خودتان باشید.

 

.
منابع:
. https://list20.ir

- مطالب مرتبط -

«تجهیزات سفر و کمپینگ»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!