راهنمای استایل بهاری آقایان

با نزدیک شدن به فصل بهار و پشت سر گذاشتن روزهای سرد زمستان نوبت به پوشیدن لباس های بهاری و داشتن استایل های شیک و جذاب بهاری می رسد. بهار فصلی است که در آن آب و هوا در طول روز متغیر است و در برخی ساعات سرد و در برخی دیگر گرم و معتدل است.به همین منظور انتخاب لباس مناسب در این فصل از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا از یک طرف انتخاب لباس باید به گونه ای باشد در برابر تغییرات آب و هوا مناسب و از طرفی دیگر استایل و ظاهر شیک و جذاب بهاری برای آقایان خوش پوش ایجاد کند.

یکی از دغدغه هایی که آقایان برای داشتن استایل شیک و مناسب دارند چگونگی ست کردن رنگ ها در استایل می باشد. فصل بهار فصل رنگ های شاد و دلنواز بهاری می باشد. توصیه می شود در فصل بهار استفاده از رنگ ها را در استایلتان فراموش نکنید. یقه در این مقاله به بررسی چگونگی داشتن یک استایل بهاری بی نظیر برای آقابان  و معرفی چند ست شیک مخصوص فصل بهار می پردازد.

.

انتخاب رنگ مناسب برای لباس ها

همانطور که در بخش بالا گفته شد به کار بردن رنگ ها در استایل به خصوص استایل های بهاری انتخاب بسیار مناسبی می باشد. بسیار از آقایان از به کار بردن رنگ در پوشش خود می هراسند به همین منظور همواره از رنگ های خنثی همچون مشکی و سفید و طوسی استفاده می کنند. یقه به شما پیشنهاد می کند برای داشتن یک استایل رنگی زیبا تناسب بین آن ها را رعایت کنید.  به فرم اندام خود (چاق و لاغر) بودن خود توجه کنید.

تناسب میان رنگ ها در استایل به این معنا نمی باشد که شما از رنگ های یکسان در پوشش خود استفاده کنید. بلکه شما می توانید از تناژهای مختلف یک رنگ، رنگ های مکمل و غیره در استایل بهاری خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر پیراهن سبز روشن انتخاب می کنید شما می توانید از تناژهای مختلف همان رنگ سبز ترجیحا تیره تر از پیراهنتان برای رنگ شلوار استفاده کنید.

لازم به ذکر است رنگ های خنثی از قبیل مشکی، کرم، قهوه ای، طوسی و سفید با هر رنگی که مد نظر شما باشد قابل ست شدن هستند. رنگ آبی کلاسیک رنگ سال ۹۹ می باشد. توصیه می شود اگر جزء افرادی مدگرا هستید از این رنگ در استایل بهاری خود استفاده کنید.

.

معرفی چند استایل بهاری شیک مخصوص آقایان

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب لباس در فصل بهار باید مورد توجه قرار بگیرد این است که علاوه بر اینکه که باید یک ظاهر زیبا خلق کند، باید نه خیلی گرم و نه خیلی نازک باشد که باعث احساس سرما شود. یقه در این قسمت به چند ست جذاب بهاری اشاره می کند.

استایل اسپرت بهاری

  • استفاده از پلیور در استایل

همانطور که گفته شد در فصل بهار تغییرات آب و هوا متغیر است به همین منظور پوشیدن  پلیور از روی پیراهن یک انتخاب مناسب می باشد. شما می توانید پلیورهای با رنگ شاد را  با شلوار جین آبی ترجیحا تیره ست کنید.

  • پوشیدن کت جین

یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای فصل بهار پوشیدن کت یا پیراهن جین از روی تیشرت یقه گرد میباشد. برای داشت یک استایل جذاب بهاری توصیه می شود کت جین خود را با تیشرت سفید به همراه کتانی سفید ست کنید. بهتر است شلوار جین و کت جینتان هم رنگ نباشد.

  • پوشیدن پیراهن های چهارخانه

پیراهن های چهارخانه جزء البسه ای هستند که طرفداران زیادی دارند. پوشبدن پیراهن های چهارخانه درشت به افراد لاغز اندام به شدت توصیه می شود. شما می توانید این مدل پیراهن ها را با تیشرت های یقه گرد که رنگ شان با پیراهن در تناسب باشد نیز ست کنید.

 

استایل رسمی بهاری

  • پوشیدن کت تک

اگر قصد دارید به استایل بهاری خود رنگ رسمی طور بدهید شما می توانید با انتخاب یک کت تک یا کت بلیزر مناسب به هدف خود برسید.در انتخاب رنگ کت دقت کنید از پوشیدن کت های با رنگ شاد نهراسید.تناسب رنگ میان کت  و پیراهن را رعایت کنید.

  • پوشیدن پیراهن های ساده و راه راه

برای داشتن یک استایل بهاری شیک و رسمی انتخاب پیراهن ساده ترجیحا سفید و طرح دار راه راه ریز انتخاب مناسبی است. اگر به پوشیدن پیراهن سفید علاقه ندارید بهتر است از پیراهن آبی آسمانی استفاده کنید.

  • پوشیدن جلیقه یا ژیله به همراه پیراهن

برای آن که استایل رسمی مردانه شما از حالت سادگی خارج شود شما می توانید آن را با یک ژیله همراه کنید. ژیله جذابیت خاصی به استایل شما می دهد.

.

آیتم های ضروری استایل بهاره آقایان

عینک آفتابی

عینک آفتابی جزو آیتم های بسیار ضروری هم برای آقایان و هم برای خانم ها میباشد. بهتر است از عینک هایی که فریم بزرگتری دارند در فصل بهار استفاده کنید تا از پوست دور چشمتان در برابر اشعه های خورشید نیز محافظت کرده باشید.

.

کت تک

کت های تک بهترین انتخاب برای فصل بهار میباشند. از کت های تک کتان استفاده کنید و زیر آن پیراهن یا تی شرت به رنگ روشن و از جنس نخ به تن کنید.

کت های تک دارای تنوع بالایی در مدل، رنگ و جنس هستند و بهتر است براساس ویژگی های فردی از جمله فرم بدن و سلیقه شخصی و علاقه تان از آن ها استفاده کنید.

.

شلوار کتان

شلوارهای پارچه ای و کتان با رنگ های خنثی، دست شما را در ساخت استایل های جذاب بهاری باز میگذارند. میتوانید از مدل های راسته و فیت این شلوارها استفاده کنید. دقت داشته باشید که شلوار کاملا اندازه شما باشد و هم چنین ایستایی خوبی در پایتان داشته باشد. قد شلوار نیز یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

اگر قد شلوارتان کوتاه باشد، شمارا کوتاه نشان میدهد ولی اگر بلند باشد، شمارا نامرتب و شلخته نشان خواهد داد. پس اگر قد شلوار برایتان بلند است، حتما پیش از استفاده به خیاط مراجعه کرده تا قد شلوارتان را تا زیر مچ پایتان کوتاه کند.

.

شلوار جین

از جین هایی که ضخامت کمتری دارند استفاده کنید تا پاهایتان عرق سوز نشود.

هم چنین جین هایی با رنگ روشن انتخاب مناسب تری نسبت به جین های تیره برای فصل بهار هستند.

.
منابع:

.https://shikupik.ir
.https://www.yagheh.com

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری مردانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!