راهنمای شلوار پارچه ای

انواع شلوار پارچه‌ای مردانه!

شلوار پارچه ای مردانه کلاسیک

این نوع شلوار، معمولی‌ترین نوع شلوار پارچه ‌ای است. احتمالا پس از به میان آمدن اسم شلوار پارچه‌ای، این نوع شلوار در اذهان تصور می‌شود. معمولا فاق بلندی دارد و در ناحیه ران و پایین باسن گشاد‌تر از دیگر شلوارها است و راحتی بسیار زیادی دارد.

 

شلوار جذب و بلند

مدلی که بیشتر میان جوانان مورد استقبال قرار می‌گیرد. این مدل معمولا به ‌اندازه مدل کلاسیک راحتی ندارد اما خیلی هم تنگ نیست.

 

شلوار جذب و کوتاه

از مدل‌هایی که ‌تازه محبوب شده است. مدل جذب و کوتاه در تابستان و بهار، همراه کفش کالج و کفش کتانی بسیار چشم‌نواز است.

 

شلوار پارچه ‌ای مردانه گشاد

این مدل میان آمریکایی‌ها و گلف‌بازان بسیار محبوب است و لباسی معمول برای آنان در روز مسابقه است. چند سالی است که طراحان لباس به‌خصوص در استایل مردانه به سراغ این شلوار رفته‌اند. این مدل در ناحیه دمپا بسیار گشاد‌تر از حد معمول است که تا روی بند کفش امتداد پیدا می‌کند.

 

شلوار پلیسه‌دار

این شلوار ابتدا در استایل‌های ایتالیایی کلاسیک مرسوم بود که اولین بار توسط طراحان ایتالیایی به صنعت مد معرفی شد. مدل شلوار در صنعت مد امروزه تغییرات فراوانی کرده است. شلوار پارچه ‌ای پلیسه‌دار ابتدا در مدل‌های مردانه استفاده می‌شده، اما در حال حاضر بیشترین محبوبیت را در میان خانم‌ها دارد.

.

استایل مردانه با شلوار پارچه‌ای

استایلی با شلوار پارچه ای آقایان یک تیپ بسیار پرطرفدار و شیک همیشه مورد توجه پسران جوان و آقایان خوش تیپ و جذاب بوده و هست، زیرا جلوه خاصی به اندام و استایل مردانه می‌دهد و یک استایل همه جا پوش و همه پسند محسوب می‌شود. با مجله دلتا همراه ما باشید.

از استایل مردانه رسمی تا روزمره

  • کفش رسمی

ترکیب شلوار پارچه ای آقایان و کفش رسمی پای ثابت استایل‌های رسمی است؛ که معمولا با پیراهن همراه است و روی آن کت یا پالتو پوشیده می‌شود. برای روزهای تابستان، می‌توان از کت استفاده نکرد. این نوع استایل مردانه برای قرارهای رسمی بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید در بهار یا تابستان همراه شلوار پارچه ‌ای، کت بپوشید؛ می‌توانید از تیشرت یقه‌دار یا تیشرت یقه‌گرد نیز استفاده کنید.

  • کتانی

این استایل بسیار محبوب برای قرارهای نیمه‌رسمی و دوستانه است و در مکان‌های کمتر رسمی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه کنید که این روزها جوانان، ورزشکاران و سلبریتی‌ها به این ترکیب بسیار توجه نشان داده‌اند. معمولا رنگ کتانی مورد استفاده یا حداقل نوار حاشیه پاشنه و لژ آن سفید است. استفاده از پیراهن، پولیور یا تیشرت، بنا به سلیقه، دست شما در انتخاب باز است.

  • شلوار پارچه ای مردانه قد ۹۰

در این استایل معمولا از شلوار پارچه‌ای جذب استفاده می‌شود و بسیار هم خاص است. اغلب در مهمانی‌های غیررسمی این استایل دیده می‌شود. شاید این استایل به مذاق بسیاری خوش نیاید اما طرفدارانی دارد که باعث می‌شود همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • کفش اسپرت

از راحت‌ترین استایل‌هایی که می‌توان با استفاده از شلوار پارچه ای آقایان خلق کرد. در گردش‌ها و مهمانی‌های فضای باز با این استایل احساس راحتی می‌کنید و جذاب تر از همیشه ظاهر شده‌ا‌ید. همچنین برای استایل روزمره و خیابان گردی نیز انتخابی عالی است.

.
منبع: مجله دلتا | https://deltapayam.com

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری مردانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!