ست کردن رنگ کفش و لباس‌ها در خانم‌ها

  • ست کردن کفش طوسی رنگ با لباس‌ها

رنگ طوسی کفش‌ها هم در استایل‌های مجلسی مناسب است هم در استایل‌های اسپرت، در تیپ‌های مجلسی بهتر است در کنار کفش‌های طوسی از لباس‌های رنگ روشن، مثل: سفید و صورتی استفاده شود تا جلوه‌ای خاص را به شما بدهد. و در تیپ‌های اسپرت می‌توان از لباس‌های رنگ خنثی مانند مشکی، آبی یا سرمه‌ای در کنار این کفش‌ها استفاده نمود.

  • ست کردن کفش صورتی رنگ با لباس‌ها

کفش‌های صورتی رنگی جوان پسندانه است که هر دو کاربرد اسپرت و رسمی را پوشش می‌دهند، اگر قرار است از آن‌ها برای مراسم رسمی استفاده کنید، محدودیتی برای استفاده از لباس‌ها با رنگ‌های متفاوت کنار آن‌ها ندارید، البته لباس‌های رنگ سبز هارمونی جذابی در کنار کفش‌های صورتی در تیپ‌های مجلسی ایجاد می‌کنند. اما اگر قرار است در استریت استایل یا اسپورت استایل از کفش صورتی استفاده کنید بهتر است در کنار آن‌ها از لباس‌های طوسی و شلوارهای جین یا شلوارهای کتان مشکی و سورمه‌ای استفاده کنید. همچنین برای محیط اداری هم می‌توانید در کنار لباس‌های سفید و مانتوهای خاکستری از آن‌ها استفاده کنید.

  • ست کردن کفش سبز رنگ با لباس‌ها

اگر قرار است از کفش‌های سبز در استریت استایل استفاده کنید بهتر است آن را در کنار شلوارهای مشکی بپوشید، اما اگر قرار است از این کفش‌ها درمجالس بهره‌مند شوید بهتر است همراه با لباس‌هایی در دو طیف رنگی هم خانواده (زرد یا سبز روشن‌تر) و طیف رنگی متضاد ( نارنجی و بنفش) استفاده شود. مثلا لازم نیست آن لباس لزوما شلوار باشد، میتواند حتی یک شال نارنجی باشد.

  • ست کردن کفش بنفش رنگ با لباس‌ها

کفش‌هایی با این رنگ سازنده یک استایل جذاب و فاخر برای خانم‌ها خواهند بود. این کفش در مجالس بهتر است در کنار لباس‌هایی با رنگ‌های نزدیک به خود مانند صورتی یا ارغوانی استفاده شود و در تیپ‌های اسپرت با شلوار یا مانتوهای تیره رنگ و مشکی یا رنگ سفید استفاده شود.

  • ست کردن کفش زرد رنگ با لباس‌ها

کفش‌های رنگ زرد و طلایی جز درخشنده‌ترین، شادترین و چشمگیرترین کفش‌های رنگی هستند که بسیار بلد بوده و نسبت به کل تیپ شما بیشتر دیده می‌شوند لذا برای استفاده در تیپ‌های خیابانی توصیه نمی‌شوند و بهتر است از آن‌ها در مجالس و مراسم رسمی استفاده نمایید. در مجالس اما می‌توانید کفش‌های زرد را با لباس‌هایی تک رنگ و ساده با رنگ هم خانواده آن یعنی سبز و نارنجی و قرمز یا با لباس‌هایی با رنگ متضاد آن یعنی بنفش آبی و سرمه‌ای استفاده کنید.

  • ست کردن کفش قرمز رنگ با لباس‌ها

کفش‌های قرمز رنگ عنصری چشمگیر از استایل یک فرد است که سایر عناصر استایل فرد را هم تحت تاثیر درخشش خود قرار می‌دهد. در استایل‌های خیابانی برای تعدیل تیپ و سایر لباس‌ها از رنگ‌های تیره مشکی و سرمه ای استفاده می کنند. همچنین در استایل‌های رسمی و مجلسی از لباس‌های رنگ هم خانواده مانند صورتی و نارنجی استفاده کنید.

  • ست کردن کفش آبی رنگ با لباس‌ها

در استریت استایل‌ها امکان استفاده از کفش آبی پررنگ در کنار لباس‌های هم رنگ و هم خانواده خود مانند شلوارهای جین آبی استفاده شود. اما در مجالس علاوه بر استفاده از لباس‌های آبی رنگ می‌توان از لباس‌هایی با رنگ‌های قرمز و نارنجی و زرد هم استفاده نمود.
در کنار کفش‌های رنگ آبی روشن هم می‌توانید از لباس‌های هم طیف آن یعنی سرمه‌ای یا آبی لاجوردی استفاده کنید، همچنین لباس‌هایی با رنگ‌های سبز و زرد نیز مکمل خبی برای کفش‌های آبی روشن بوده و به خوبی با آن ست می‌شوند.

  • ست کردن کفش نارنجی رنگ با لباس‌ها

کفش‌های رنگ نارنجی سال‌هاست که جز مدهای پایه ثابت استایل‌های زنانه است و ترکیبی عالی با شلوارهای جین آبی رنگ می‌سازد. اگر هم می‌خواهید در مراسم از این رنگ از کفش‌ها استفاده کنید بهتر است در کنارشان از لباس‌های زرشکی و قرمز یا زرد و قهوه‌ای استفاده کنید.

.
منبع:  https://aradshoes.com

- مطالب مرتبط -

«کفش و پاپوش»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!