راهنمای هودی زنانه

با شروع هر فصلی خرید لباس متناسب با آن فصل در اولویت خرید پوشاک برای خانواده قرار می گیرد. هنگام فرارسیدن فصل پاییز و زمستان بازار خرید لباس های گرم به شدت داغ می شود. ما در این مطلب به دنبال معرفی هودی زنانه برای شما هستیم. خانم ها معمولا با خرید پلیور، سوییشرت، ژاکت، پالتو، کاپشن و هودی زمستان خود را پشت سر می گذارند. در حال حاضر تنوع هودی های زنانه با طرح و نقش های زیبا بسیار بالا رفته است و می توان گفت برای هر سلیقه ای پوشاک گرم در بازار موجود است.

.

هودی چیست؟

هودی لباسی آستین دار است که معمولا هم بلند می باشد و دارای کلاه هم هست. در قسمت پایین هودی دو جیب موجود است برای گرم نگه داشتن دست ها. البته مدل بدون جیب آن هم در حال حاضر موجود می باشد. هودی ها دو شکل جلوبسته و جلوباز دارند که انتخاب هرکدام از آنها به سلیقه فردی شما بستگی دارد. قسمت جلوی لباس هم به وسیله ی زیپ یا دکمه بسته خواهد شد. به طور کلی هود در گذشته به معنای کلاه بوده و امروزه کلمه ی hat جایگزین آن شده است. جنس به کار رفته در هودی هم معمولا از نخ و پنبه می باشد، قسمت داخلی آن هم پشمی است.

.

نکات مهم هنگام خرید هودی زنانه

سایز مناسب: اولین نکته در خصوص خرید هودی زنانه توجه به سایز آن است. خانم های عزیز توجه داشته باشند که ساختار پوشش این نوع از لباس ها بطور کلی به گونه ای است که باید قدری بزرگتر از سایز نیم تنه بالایی شما باشد و به همین خاطر نباید به هنگام خرید یک هودی حتما به دنبال سایزی باشید که فیت تنه شما باشد! در ضمن فراموش نکنید که اندازه سرشانه هودی مد نظرتان حتما باید با سایز سرشانه شما یکی باشد.

جنس لباس: نکته دوم در خصوص انتخاب و خرید هودی زنانه توجه به جنس لباس است که عموما از نوع نخی، کتان، پلی استری و همچنین پنبه ای می باشد و این شما هستید که به عنوان یک خریداری هودی بایستی به فکر انتخاب یک لباس با جنسی مناسب برای خود باشید.

انتخاب رنگ: با اینکه انتخاب رنگ هودی زنانه شما بسته به میل و سلیقه تان دارد اما بهتر است با در نظر گرفتن تم رنگ پوست و بدن و همچنین رنگ شلوار و کفش خود از این نوع لباس های راحت و گرم استفاده نمایید.

انتخاب طرح: انتخاب طرح هودی و کلا انتخاب طرح پوشاک شما عزیزان یک امر کاملا سلیقه ای است که بسته به میل و نظر شما خریداران گرامی صورت می پذیرد. با این حال بد نیست بدانید که در بازار هم می توانید از هودی های ساده و تک رنگ استفاده نمایید و هم به سراغ خرید هودی های طرح دار در رنگ های مختلف بروید.

جیب: اکثر هودی های زنانه و مردانه و بچگانه دارای جیب در قسمت بیرونی خود هستند و به ندرت می توان با مدلی در بازار مواجه شد که فاقد جیب بوده باشد! با تمام این ها نوع جیب و حتی نحوه بسته شدن جیب ها از جمله نکات مهمی است که حتما باید به هنگام خریدتان به آن توجه داشته باشید.

نحوه بسته شدن: اغلب هودی های موجود در بازار فارغ از تناسب مصرفی خود برای خانم ها و آقایان بصورت جلو بسته هستند و بایستی آنها را از طریق یقه لباس پوشید و بیرون آورد. اما با این حال شما می توانید در صورت تمایل به دنبال هودی هایی نیز باشید که بواسطه زیپ و یا دکمه بسته می شوند. ناگفته نماند این مدل از هودی ها بسیار شبیه به سویشرت ها هستند.

نحوه شستشو لباس: بی اغراق باید بگوییم نحوه شستشوی هودی زنانه از سوی شما بر روی طول عمر و کیفیت رنگ لباستان بسیار تاثیرگذار است و به همین خاطر توصیه می کنیم حتما با مطالعه دستورالعمل شستشوی لباس که عموما بر روی اتیکت دوخته شده به کناره هودی درج شده است، اقدام به شستن و تمیزی آن نمایید.

قیمت هودی زنانه: خیالتان راحت باشد در بازار قیمت هودی زنانه به حدی منعطف هست که هر کسی بتواند با توجه به مقدار بودجه و پولی که در اختیار دارد، یک مدل زیبا و مناسب را برای خود و یا حتی به عنوان هدیه برای دوست مورد نظرتان خریداری نمایید.

.

راهنمای نگهداری از هودی

  • برای شستشوی یک هودی زنانه همانند نکته گفته شده، با مطالعه نحوه شستشوی آن که بر روی اتیکت لباس درج شده است، اقدام نمایید.
  • در صورت پشمی بودن هودی خود، از شستشوی آن با دست و بصورت چنگ زدن آن جدا اجتناب نمایید.
  • جهت حفظ کیفیت و نگهداری هرچه بهتر هودی مورد نظرتان آن را در قسمتی از کمد که هیچ فشاری بر روی لباس نیست، آویزان نمایید.
  • چنانچه از کش آمدن لباس در وضعیت آویزان کردن آن اطمینان دارید، آن را بصورت تاشده در داخل قفسه های کمد و یا چمدان خود قرار دهید.
  • ناگفته نماند جهت اتو کردن این نوع از لباس های زنانه نیز بایستی با توجه به جنس لباس اقدام کرده و در صورت عدم توانایی در اتو کردن آن، این وظیفه را به عهده خشک شویی ها بگذارید.

.
منابع:
.https://mininim.ir

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری زنانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!