راهنمای بارانی زنانه

بارانی‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست، برای روزهای بارانی طراحی و تولید شده‌اند با این حال می‌توان از آن‌ها بسته به جنس و قدرت حفظ گرمایش داخلی خود، برای روزهای سرد زمستانی نیز بهره‌های زیادی گرفت.

بارانی در واقع پوششی ضد آب می‌باشد که در برابر نفوذ رطوبت بسیار مقاوم بوده و بیشتر در آب و هوای بارانی آن را به تن می‌کنند. اندازه و بلندی بارانی ها هم معمولاً تا زیر باسن و یا روی زانو می باشد، حتی امروزه تولیدکنندگان اقدام به طراحی بارانی های بچه گانه هم نموده اند. جالب است بدانید که نوع کوتاه بارانی نام دیگری با عنوان کت و یا جلیقه بارانی دارند. یکی از مزیت های اصلی بارانی این است که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید آن را بر روی سایر لباس‌ها استفاده کنید.

.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بارانی زنانه باید به آنها توجه نمود:

  • اولین مورد توجه به این نکته است که آیا بارانی که قرار است آن را خریداری نمایید سایز بدن تان است یا خیر؟ بدیهی است که با پاسخ به این سوال انتخاب یک مدل بارانی خاص برای شما در اولویت قرار خواهد گرفت چون به هر حال اولین شرط در خرید هر نوع پوشاکی توجه به سایز بودن آن با اندام شما خواهد بود.
  • مورد بعدی دقت در رنگ بارانی انتخابی شماست. هرچه رنگ بارانی که مد نظر دارید متناسب با رنگ سایر پوشاک و یا اکسسوری های تان باشد؛ مسلماً تیپ و ظاهری منحصر به فرد را برای خودتان به وجود خواهید آورد. چون به هرحال لباسی که به تن می کنید باید توجه همگان را به خود جلب نماید.
  • به قیمت بارانی زنانه هم توجه داشته باشید؛ در حال حاضر قیمت این محصول در بازار از ارزان شروع می‌شود تا گران. این شما هستید که باید متناسب با هر بودجه و سلیقه خود یک مدل خاص را خریداری کنید. البته فراموش نکنید که نوع جنس بارانی در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است.
  • اگر تمایل دارید که لباس انتخابی‌تان دارای جیب باشد، سعی کنید بارانی که خریداری می نمایید حتماً این فاکتور را دارا باشد. چون به هر حال وقتی به بیرون از خانه می روید مسلماً یکسری وسایل از قبیل تلفن همراه، کیف پول، کارتهای بانکی و غیره را با خود حمل می کنید پس چه بهتر که پوشش انتخابی‌تان حتماً دارای جیب باشد.
  • قبل از خرید بارانی سعی کنید که حداقل یک بار آن را بپوشید، تا از اندازه بودن و راحتی آن آسوده خاطر باشید.
  • مورد آخر هم توجه به نحوه ست کردن بارانی با سایر لباس ها است. برای آگاهی از این موضوع می توانید به مباحث قبلی ما مراجعه کنید؛ چون به طور مفصل نحوه ست کردن این پوشاک را با سایر لباس ها بررسی نموده ایم.

.

رنگ بارانی زنانه چگونه بر استایل شما تاثیر خواهد گذاشت:

همانطور که می‌دانید رنگ‌ها تا حد زیادی بیانگر احساسات شما خواهند بود؛ بنابراین هنگام خرید انواع پوشاک برای فصل پاییز و زمستان باید دقت و حوصله‌ی زیادی را به خرج دهید. فصل پاییز با رنگ‌هایی چون قرمز، نارنجی، قهوه‌ای، زرد و… شناخته می‌شود و برای داشتن استایلی پاییزی لزوما باید از این رنگ‌ها با تناژ تیره استفاده نمود‌. پس عزیزان برای خرید بارانی زنانه باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب یک بارانی با رنگ‌هایی که گفته شد، تا چه حد می‌تواند بر زیبایی تیپ و استایل شما دوستان اثرگذار باشد.

می‌توان گفت خوبی بارانی زنانه قابلیت ست کردن آن با انواع شلوار جین زنانه، شال گردن، کلاه بافتنی و… می‌باشد که دست شما را برای انتخاب یک رنگ خاص کاملا باز خواهد گذاشت. به هر صورت بارانی انتخابی شما با هر رنگی که باشد باید لزوما شلوار جین، روسری و یا شال زمستانه انتخابی‌تان هم در تناسب رنگی با آن باشد. حتی انتخاب اکسسوری‌هایی چون ساعت، کیف دوشی زنانه و… هم باید در تناژ رنگی مناسبی با رنگ سایر لباس‌هایتان باشد.

.

برای ست کردن بارانی با شلوار چه نکاتی را باید رعایت کرد:

  • از شلوارهایی که حالت جذبی دارند، استفاده کنید.
  • سعی کنید از نیم‌بوت برای ست کردن با شلوار بهره ببرید، چون شلوارهای گشاد در زیر نیم بوت و یا بوت ظاهر مناسبی نخواهند داشت.
  • شلوارهای جین نسبت به سایر مدل‌ها انتخاب مناسب‌تری هستند.
  • به تناسب رنگی شلوار جین با رنگ بارانی‌تان حتما دقت داشته باشید.
  • اگر به خرید بارانی اسپرت علاقه دارید، حتما آن را با شلوار جین که رنگ‌ روشن دارد، ست کنید.

.

ست کردن بارانی زنانه با کفش:

  1. برای ست کردن این دو با یکدیگر بهتر است که از کفش‌های جلوبسته استفاده نمایید.
  2. بهترین مدل کفش‌های جلوبسته هم بوت و نیم بوت‌های زنانه هستند.
  3. البته چون اندازه‌ی بارانی‌ها معمولا بلند است، بیشتر خانم‌ها علاقه دارند که بارانی را با نیم بوت ست کنند.
  4. پوشیدن نیم بوت با بارانی استایلی رسمی و شیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  5. اگر هم به پوشیدن بارانی اسپرت علاقه دارید، بهترین انتخاب برای شما کتانی‌های لژدار می‌باشد.

.

بهتر است با تفاوت اصلی بارانی زنانه و پالتو آشنا شوید:

همانطور که می‌دانید از هر دوی این پوشش ها برای فصول سرد سال استفاده می شود. کاربرد اصلی پالتو حفاظت از اندام شما در برابر سرما است، منتها بارانی بیشتر در مواقعی که هوا بارانی است مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که جنس این پوشش مانع از جذب رطوبت میشود و همین امر سبب خواهد شد که رطوبت موجود بر روی بارانی به داخل آن نفوذ نکند. البته عزیزان فراموش نکنید که قسمت داخلی اغلب بارانی های اسپرت از پشم شیشه و یا سایر پارچه های ضخیم پوشیده شده است. بنابراین علاوه بر گرم نگه داشتن بدن مانعی برای نفوذ رطوبت هم خواهد بود.

اگر بخواهیم به لحاظ بافت، جنس به کار رفته در هر کدام از این دو نوع پوشش مورد بررسی قرار دهیم؛ باید بگویم که جنس پالتوها بیشتر از فوتر، پشم، موهر، کشمیر، ابریشم و… می‌باشد. اگر شما عزیزان تمایل دارید که اطلاعات خود را در مورد خرید پالتو زنانه بالا ببرید، می توانید به مطالب همین سایت در قسمت آرشیو موضوعات مراجعه کنید، تا نکاتی تکمیلی را در مورد خرید این محصول خدمت شما دوستان ارائه نماییم.

.
منابع:
.https://kimik.ir

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری زنانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!