راهنمای روغن آرگان

نکات مهم هنگام خرید روغن آرگان

بوی محصول: از اولین نکاتی که به هنگام خرید روغن آرگان باید به آن توجه داشته باشید، استشمام یک بوی ضعیف از ماده روغنی مد نظرتان است. دقت کنید که یک روغن آرگان اصل و خالص باید حتما دارای یک بوی کاملا متفاوت با دیگر محصولات روغنی باشد و این بو نباید نه خیلی زیاد باشد و نه اصلا وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که وجود اِسانس و رایحه های گوناگون نیز نباید سبب حواس پرتی شما به هنگام خرید یک محصول اورجینال و بهداشتی در خصوص خرید این محصول شود. چنانچه موفق به درک درستی از اصل بودن و خالص بودن روغن مورد نظر خود از این طریق نشده اید، می توانید از راه های دیگر اقدام به خرید یک روغن آرگان اصل نمایید.
محفظه نگهدارنده روغن: نکته مهم دیگری که حتما به هنگام خرید این نوع از محصولات بهداشتی و پزشکی باید به آن توجه داشته باشید، محفظه نگهدارنده یا همان بطری است که روغن آرگان در آن نگهداری می شود. این محفظه ها حتما باید دارای رنگ های تیره باشند تا حتی اگر در مسیر مستقیم تابش پرتوهای خورشیدی نیز قرار گرفتند، موجب برهم خوردن ترکیب درونی بطری نشوند و روغن خواص خود را از دست ندهد.
سازگاری با پوست و موی شما: از دیگر مواردی که باید به هنگام انتخاب و خرید یک روغن آرگان اصل باید به آن توجه نمایید، سازگاری محصول مورد نظر شما با جنس و نوع پوست و همچنین موی شما می باشد. جالب است بدانید با اینکه روغن های آرگان اصولا مناسب استفاده برای هر نوع پوست و مویی هستند، ولی به هر حال تاکنون از عدم سازگاری این نوع از محصولات زیبایی گزارشات کمی بدست سازمان های ذی ربط نرسیده است و به همین خاطر بهتر است همیشه پیش از خرید یک روغن Argan، از فروشنده مربوطه در این خصوص سوالاتی را مطرح نمایید.
عناصر تشکیل دهنده محصول: این مورد صرفا برای خریداران و آن دسته از مصرف کنندگان روغن آرگان است که بصورت کاملا علمی و تخصصی اقدام به تهیه این نوع از محصولات مراقب کننده و نرم کننده می کنند و شاید خیلی لازم نباشد که همه خریداران و استفاده کنندگان این دسته از روغن ها نسبت به محتویات و عناصر تشکیل دهنده موجود در بطری پُر شده از این روغن اطلاع حاصل نمایند. از قلم نیافتد چنانچه شما نسبت به استفاده ماده ای حساس هستید، حتما پیشنهاد می کنیم تمام خرید لوازم آرایشی، غذایی و بهداشتی خود را با استفاده از مطالعه ترکیبات آن ها انجام دهید.
قیمت روغن آرگان: یکی از مهمترین فاکتورهای تشخیص دهنده روغن آرگان اصل از نوعِ تقلبی آن، قیمت روغن آرگان است. قیمت یک روغن Argan با توجه به تعداد کم تولید کنندگان و همچنین عدم وجود متریال های مصرفی آن بصورت رایج در بازار، کاملا باید بالا و تا حدی گران تلقی شود و بدیهی است که روغن های آرگان ارزان حتی در صورت اصرار فروشندگان به اصل و اورجینال بودن محصول خود نیز کاملا تقلبی و غیراصل می باشند. دوستان عزیز توجه داشته باشید که علاوه بر توجه به تمامی این نکات، پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ محصولاتی بروید که موفق به اخذ مجوز رسمی و معتبر از سوی سازمان غذا و داروی کشورمان شده اند.
.
منابع:
.https://list20.ir

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!