ما در این مقاله قصد داریم به راهنمایی هایی راجب خرید ایکس باکس بپردازیم ، امیدواریم این مقاله برایتان کاربردی داشته باشد. بهتر است از این زمان که قابل تمدن و درحال پیشرفت است ، وسایل هوشمند بسیاری در حوزه های مختلف عرضه شدند .یکی از این حوزه ها بازی و تفریح است، که بیشتر مردم هم، جدا از بازی ،کاربردی های دیگری هم نیز از این وسیله دارند . پلی استیشن ، ایکس باکس و بسیاری از دسته های بازی دیگر که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند .ما در اینجا شمارا راهنمایی میکنیم کدام برند و کدام محصول چه کاربردی دارد و کدام یک کاربرد بیشتری برای شما دارد ؟

دوتا از پرطرفدار ترین کنسول ها که ایکس باکس وان اس عرضه شده از شرکت مایکروسافت میباشد . بیاید بیشتر با این کنسول خلاقانه و زیبا اشنا شویم .

 

ابعاد کنسول ایکس باکس وان اس

همانطور که همگی میدانیم ایکس باکس سری اس به از نظر اندازه کمی بزرگ است ولی دقیقا چه اندازه ای میباشد و ابعاد ان چقدر است ، و اینکه بسیاری درگیر این مسئله میشوند که ما میتوانیم در محیط مدنظر خود ان را جا دهیم یا نه پس بهتراست سریع تر به اصل مطلب برگردیم ، ابعاد ایکس باکس وان اس 295×230×64 میلیمتر میباشد.

.

حافظه ایکس باکس اس

قطعا کسانی هستند که نسبت به حد معمولی بیشتر و کسانی هم هستند که نسبت با سایر افراد کمتر بازی میکنند برای همین هر مقدار حافظه کاربردی برای یک نفر با توانایی فراهم کردن خواسته های مد نظرش دارد . حافظه رم ایکس باکس وان اس 8 گیگابایت میباشد.

.

پردازنده کنسول xbox s

پردازنده معروف 8 هسته ای هم که شامل ان میشود . قطعا با این مشخصات حرفی باقی نمیماند ولی بهتر است حال بگویم که میخواهیم ظاهرش را هم نیز تحلیل کنیم.

.

رنگ کنسول ایکس باکس سری s

رنگ ایکس باکس وان اس با رنگ سفید عرضه شده البته که با برچسب و روکش میتوانیم به راحتی ظاهر ایکس باکس خود را تغییر دهیم و ان را با محیط یکسان سازیم .

حال به کنسول جذاب دوم میرسیم ایکس باکس سری ایکس که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده . چند لحظه پیش به راهنمای هایی در رابطه با خرید ایکس باکس سری اس پرداختیم که با مشخصاتی که داشت قطعا خیلی افراد را جذب خود کرد از جمله رنگ سفید ولی حال دقیقا برعکس ان رنگ ایکس باکس سری ایکس سیاه میباشد .حال به کنسول جذاب دوم میرسیم ایکس باکس سری ایکس که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده . چند لحظه پیش به راهنمای هایی در رابطه با خرید ایکس باکس سری اس پرداختیم که با مشخصاتی که داشت قطعا خیلی افراد را جذب خود کرد از جمله رنگ سفید ولی حال دقیقا برعکس ان رنگ ایکس باکس سری ایکس سیاه میباشد .

.

ابعاد کنسول ایکس باکس ایکس

ابعاد ایکس باکس سری ایکس 332×274×78 میلی متر میباشد .کمی بزرگتر از ایکس باکس وان اس هست و برای کسانی که جایگاه بزرگتری را برای کنسول خود مدنظر قرار داده اند مناسب است.لازم به ذکر است که با خرید ایکس باکس سری ایکس میتوانید از قابلیت های بیشتر این کنسول تولید شده توسط شرکت ماکروسافت نسبت به سری قبلی خود

.

حافظه کنسول ایکس باکس ایکس

حافظه ایکس باکس سری ایکس که قطعا برای خیلی افراد ارزشمند است و حافظه جدا از کل سخت افزار بخش مخصوص و ارزشی خاص قائل هستند ، که شما می توانید با خرید ایکس باکس سری ایکس از رم 12 گیگ آن استفاده کنید .

.

پردازنده کنسول ایکس باکس x

پردازنده ان شاید اولین مشابهتی باشد که تا به حال از آن نام برده شده ، پردازنده ایکس باکس سری اس پردازنده8 هسته ای هست.

جدا از تمام توضیحات و اینکه چه کنسولی را مدنظر و انتخاب خود قرار میدهید چگونه تشخیص دهیم کنسولی که خریداری میکنیم فیک یا اصل است ؟ قطعا سوالی رایج میباشد که همه در ذهن خود لاقل یکبار مرور میکنند .ما اینجا روش هایی اسان و دم دستی برای اینکار عرضه کردیم از جمله:
غلط املایی روی جعبه یا برامدگی
غلط های املایی و برامدگی های بیجا روی جعبه یکی از نشانه های قوی و قابل شناسایی میباشد ، که تشخیص ان به راحتی است . بهتر است بگویم ، داشتم غلط املایی روی جعبه یکی از اشتباهات رایج و مچگیری های خوب برای تشخیص دادن کنسول از فیک یا اصل بودن است.

  • رنگ دکمه ها
  • جای صحیح دکمه ها
  • کیفیت گرافیک تصاویر روی کنترلر
  • قیمت

.

رنگ دکمه ها در کنسول ایکس باکس

رنگ محو روی دکمه ها یا کمرنگ بودن بعضی از دکمه ها که از همان ابتدا روی دسته خود ببینید روش دومی است که تشخیص دادن ان به راحتی صورت می‌گیرد.

.

جای صحیح دکمه ها

ریز بین بودن در این موارد کمک زیادی به شما میکند ، خوب دقت کنید کسی که جنس خوب و اصل برای شما عرضه میدهد به جایگاه دکمه ها هم اهمیت میدهد که در جای درست قرار بگیرند و حتی چند میلی متر چپ و راست نروند . اگر جایگاه دکمه ها نادرست باشد پس قطعا توجه زیادی به محصول نشده و این به فیک بودن کنسول و یا دسته اشاره زیادی میکند .

.

کیفیت گرافیک تصاویر روی کنترلر

برای سنجش کیفیت یک دستگاه دیجیتالی مثل تلویزیون ، لپ تاپ و … کیفیت تصاویر در آن از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین میتوان این گونه گفت کیفیت تصاویر بالا یکی از همان ملزومات میباشد برای ارائه بهتر وقتی تصویری بی کیفیت روی کنترلر خود مشاهده میکنید ، نشان بر ان میباشد که توجه زیادی به ساخت و کیفیت این کنسول نشده و به فیک بودن آن اشاره میکند .زیرا شرکت های تولید کنسول های نسل نهمی تمام تلاش خود را در بهبود کیفیت تصاویر داشته اند که تا حد زیادی هم موفق بودند.