راهنمای پرینتر لیبل زن

انواع پرینترهای لیبل زن (از لحاظ تکنولوژی چاپ)

مدل حرارتی

  • این نوع از پرینترها در مقایسه با مدل های ریبونی از محدودیت بیشتری در چاپ لیبل ها برخوردار هستند.
  • عمر و دوام کیفیت چاپ لیبل ها با استفاده از این تکنولوژی (DT) بصورت کلی ۵ الی ۶ ماه می باشد.
  • در ضمن از همه نوع کاغذی نیز نمی توان برای چاپ لیبل ها در این مدل از چاپگرها (پرینتر لیبل زن حرارتی) استفاده نمود!

مدل ریبونی

  • این نوع از پرینترها در چاپ لیبل مورد نظر شما هیچ محدودیتی ندارند.
  • می توان از انواع کاغذها جهت چاپ لیبل ها استفاده کرد.
  • عمر و دوام لیبل هایی که با تکنولوژی انتقال حرارت (TT) چاپ می شوند بسیار بیشتر از نوع قبلی می باشد.

.

نکات مهم هنگام خرید پرینتر لیبل زن

انتخاب نوع

نخستین نکته در خرید پرینتر لیبل زن توجه به روش چاپ یا بهتر است بگوییم همان تکنولوژی چاپ برچسب است که شما عزیزان می توانید با توجه به نوع نیاز و همچنین مطالعه بخش قبلی از همین مطلب به مناسب ترین نوع ممکنه از این دست چاپگرها برای خود دست پیدا نمایید.

ناگفته نماند که علاوه بر تکنولوژی های نامبرده شده فوق، چاپ بصورت جوهری نیز یکی دیگر از روش های چاپ لیبل ها می باشد که البته مدت زمانی است دیگر از آن ها استفاده نمی شود.

چاپگر صنعتی یا رومیزی

دومین نکته در انتخاب پرینتر شما به صنعتی یا رومیزی بودن دستگاه مربوط می شود که خوب همانطور که مشخص است چنانچه قصد استفاده از لیبل زن خود را در محیط های صنعتی کرده اید، بایستی از مدل های صنعتی و چنانچه می توانید روند تولید و چاپ برچسب هایتان را در اتاق و دفاتر کاری تان انجام دهید، می توانید از مدل های دسکتاپ یا همان رومیزی بهره گیری نمایید.

کیفیت چاپ

نکته سوم در تهیه کردن یک پرینتر لیبل زن و کلا هر مدل دستگاه چاپی دیگری توجه به کیفیت یا همان رزولوشن چاپ دستگاه است که بر حسب DPI بیان می شود و یقینا هرچه عدد آن بالاتر باشد، چاپ مورد نظر شما با دقت و کیفیت بهتری بر روی کاغذ می نشیند. ناگفته نماند یکی از عوامل کاملا موثر بر روی قیمت پرینترهای لیبل زن همین کیفیت چاپ است.

سرعت چاپ

در کنار کیفیت چاپ دستگاهتان به سرعت پرینت آن نیز توجه لازم را داشته باشید. در این خصوص بهتر است با توجه به حجم نیاز خود اقدام کرده و در صورت نیاز به چاپ لیبل های فراوان به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که از سرعت چاپ بالایی برخوردار هستند.

سایز برچسب

اینکه برچسب شما نهایتا در چه ابعاد و با چه سایزی تولید می شود، نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. یادتان باشد هر دستگاهی قادر به چاپ انواع برچسب ها در سایزهای گوناگون نیست و به همین منظور دقت و حسن انتخاب شما در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

نحوه اتصال به سیستم

از دیگر فاکتورهای اساسی و مهم در خرید پرینتر لیبل زن توجه به نحوه اتصال دستگاه به سیستم شما می باشد که می تواند هم به روش های سیمی و هم به روش های فاقد سیم به کامپیوتر شخصی شما متصل شود. ناگفته نماند توجه به سازگاری لیبل زن ها با سیستمتان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

قیمت پرینتر لیبل زن

به تمامی موراد فوق چنانچه نام و برند تولید کننده را نیز اضافه کنیم تقریبا تمامی موارد مهم و موثر بر روی قیمت پرینتر لیبل زن را بازگو کرده ایم. حال این شما هستید که باید متناسب با بودجه و همچنین حجم نیازتان اقدام به خرید یک چاپگر ایده آل جهت تولید برچسب های مورد نظرتان نمایید.

 

.
منبع: https://list20.ir

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!