انتخاب و خرید جواهرات زنانه

زنان آگاه از مد ، نقش مهمی را که جواهرات زیبا در لباس خود دارند ، درک می کنند. هرچند که لباس شما جذاب باشد ، می توانید با جفت کردن آن با نوع مناسب لوازم جانبی ، یک کلاس و ظرافت را به آن اضافه کنید. در پی دستیابی به ظاهری نفس گیر و جذاب باید جواهراتی مناسب را انتخاب و با لباس های خود ست کنید.

.

گردنبد

در انتخاب گردنبند می توانید سلیقه به خرج دهید. به این صورت که یک گردنبند با زنجیر ساده را با آویز یا پلاک های مختلف ست کنید. پلاکی که کل یا حرف اول اسم شما روی آن حک شده باشد یکی از گزینه های جذاب خواهد بود. استفاده از پلاک با علائم باستانی یا نشانه های مختلف مانند قلب یا حتی عکس هم می تواند گردنبد را به هدیه ای فراموش نشدنی تبدیل کند.

21 مدل نیم ست طلا مناسب هدیه با قیمت روز و خرید اینترنتی - مینینیم

حلقه و انگشتر

اگر از سلیقه کسی که قرار است انگشتر را استفاده کند اطلاع ندارید، بهتر است انگشتر یا حلقه ای را بخرید که چندان پر زرق برق نباشد، زیرا بیشتر افراد مدل های شلوغ را نمی پسندند. مدل های ساده عموماً شیک ترند و با سلایق مختلف همخوانی بیشتری دارند. این مدل ها معمولاً با یک نگین ساده تزیین می شوند تا جلوه خاص تری به انگشتر ببخشند.

4

دستبند

انتخاب زنجیر دستبند باید مطابق با رنگ پوست انجام گیرد. بعلاوه برای اسپرت تر شدن ظاهر آن، می توان از دستبندهای بلندتر که به جای یک دور، دو دور بسته می شوند استفاده کرد. دستبندهای نگین دار که بیشتر به عنوان مدل های جواهر مانند شناخته می شوند، بیشتر میان بانوان مسن طرفدار دارند. ولی امروزه استفاده از دستبند های نقره، به دلیل رنگ زیبا تر و امکان تغییر رنگ آن به طلایی، در میان جوانان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

22 مدل دستبند نقره مناسب هدیه با قیمت روز و خرید اینترنتی - مینینیم

گوشواره

به جرئت می توان گفت گوشواره ها از نظر طرح، مدل، هندسه و جنس از دیگر انواع زیور آلات تنوع بیشتری دارند. به همین دلیل در خرید گوشواره ها می توانید حداکثر سلیقه را اعمال کنید. اگر به مدل های ساده علاقه مندید، انواع کلاسیک را انتخاب کنید. برای درخشان تر شدن گوشواره هم می توانید از مدل های کلاسیک ظریف که با یک نگین براق یا سنگ قیمتی زینت داده شده استفاده کنید. در هنگام خرید گوشواره، به همخوانی سایز آن با ابعاد گوش توجه کنید تا حداکثر هماهنگی حاصل شود. همچنین اگر به سوراخ کردن گوش علاقه ای ندارید، از مدل های کلیپسی استفاده کنید. بر عکس، اگر با داشتن چند پیرسینگ مشکل خاصی ندارید، می توانید با استفاده از چند گوشواره، مدل های به روز تری ایجاد کنید.

17 مدل گوشواره طلا مناسب هدیه با قیمت روز و خرید اینترنتی - مینینیم

.
منابع:

.https://www.zanbil.ir
.https://geminu.net

- مطالب مرتبط -

«جواهرات و زیورآلات»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!