راهنمای کلیر بوک

کلیر بوک که با نام کلر بوک نیز شناخته شده است یکی از وسیله هایی به شمار می رود که توانسته کاربرد بسیاری را در اداره ها بعنوان یکی از لوازم اداری پرکاربرد و شرکت های مختلف داشته باشد. به طور کلی این وسیله به منظور بایگانی و آرشیو کردن انواع برگه ها و مدارک بهره گرفته می شود تا بتوان در هر زمانی به راحتی و با سرعت بالا به آن ها دسترسی پیدا کرد.
کلیر بوک ها در انواع و سایزهای مختلفی وجود دارند ولی به طور کلی رایج ترین آن ها نوعی است که اندازه برگه A4 می باشد و می تواند از کاغذهای شما که حاوی اطلاعات مهمی هستند مراقبت کنند. از این رو در ادامه قصد داریم تا شما را با راهنمای خرید کلیربوک آشنا کنیم. از این رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

.

راهنمای خرید کلیر بوک شامل چه مواردی می شوند؟

همانطور که اشاره شد در راهنمای خرید کلیر بوک موارد مختلفی دخیل هستند که باید به تمامی آن ها توجه ویژه ای را داشت. به عنوان مثال یکی از مهم ترین آن ها جنسی است که جلد آن ها دارد.

جلد این وسیله می تواند از موارد مختلفی ساخته شود ولی رایج ترین نوع آن پلاستیک می باشد. پلاستیک ها گزینه بسیار مناسبی هستند. چرا که نه تنها می تواند دوام و مقاومت بالایی را از خود نشان دهند بلکه قیمت پایین تری را نیز به خود اختصاص داده اند.

.

به رنگ کلیربوک خود توجه داشته باشید

شما کلیربوک را خریداری می کنید تا بتواند از مدارک و اطلاعاتی که درون کاغذهای مختلف نوشته اید محافظت کنید. از آنجایی که این برگه ها داخل کاورهای مخصوص قرار می گیرند، باید به رنگ آن ها توجه کنید. بهترین گزینه ای که در پیش روی شما قرار گرفته شده است این بوده که رنگ جلد کلیربوک شما مات باشد. رنگ مات به علت ساختاری که دارند مانع از دیده شدن اطلاعات موجود خواهد شد و از این طریق کار محافظت کردن را برای شما آسان تر خواهد کرد.

رنگ دیگری که در بازار وجود دارد شفاف می باشد. رنگ های شفاف نمی توانند مانند رنگ های مات عمل کنند و تمامی مدارک و کاغذها را پوشش نمی دهند. از این رو می توانید این مشکل را با گذاشتن یک مقوا و یا کاغذ حل کنید. ولی به طور کلی استفاده از نوع مات کار را برای شما راحت تر خواهد کرد.

.

کلیر بوک چه کاربردهایی را به خود اختصاص داده است؟

در راهنمای خرید کلیر بوک مواردی مانند جنس و رنگ بسیار پراهمیت هستند. در کنار تمامی این موارد باید به کاربرد آن نیز توجه داشته باشید و یا برای چه هدفی قصد خریداری یک کلیر بوک را دارید. اگر در شرکت ها و مکان های اداری کار می کنید و می خواهید برگه های مهم را داخل آن آرشیو کنید بهترین پیشنهادی که وجود دارد استفاده از کلیربوک هایی است که رنگ مات دارند.

بعضی از شرکت ها نیز از این وسیله به عنوان یک کاتالوگ و یا آلبوم عکس استفاده می کنند تا بتوانند محصولات خود را به دیگران معرفی کنند و از این طریق تبلیغات مناسبی داشته باشند. به همین علت این افراد می توانند از کلیربوک هایی بهره ببرند که رنگ آن ها به صورت شفاف است.

.
منابع :
.https://www.chapkhone.info

- مطالب مرتبط -

«لوازم تحریر»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!