راهنمای شورت زنانه

نکات مهم قبل از خرید شورت زنانه

کدام جنس مناسب است؟

یکی از اولین قوانینی که موقع خرید شورت زنانه باید به آن توجه داشت، نوع جنس پارچه و الیاف به کار رفته در آن است. در شرایط عادی بهترین جنس برای استفاده، پارچه صد در صد نخی است. لباس زیری که با استفاده از نخ تهیه شده باشد، بسیار بهداشتی‌تر از مدل‌هایی است که در ساختشان از الیاف مصنوعی استفاده شده است. به همین دلیل است که توصیه می‌شود خانم‌ها تا حد امکان سراغ لباس زیرهای نخی بروند؛ با وجود این ممکن است مدل‌های نخی صرف نظر از تنوعی که این روزها پیدا کرده‌اند مورد پسند عده‌ای واقع نشوند. اگر شما هم به هیچ وجه نمی‌توانید از لباس زیر نخی استفاده کنید، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که حداقل بخش داخلی آن‌ها از پارچه نخی تهیه شده باشد یا به‌اصطلاح یک تکه پارچه نخی داخلشان دوخته شده باشد. در این صورت امکان عفونت‌های قارچی و مشکلات باکتریایی نسبت به زمانی که کل لباس زیر از الیاف مصنوعی تهیه شده است، به مراتب کمتر خواهد شد. پزشکان متخصص معتقدند لباس زیری که باعث عرق کردن و ایجاد فضای مرطوب در ناحیه تناسلی شود، می‌تواند منجر به عفونت‌هایی شود که حتی تا مرحله نازا کردن زنان هم پیش برود.

تکلیف مدل‌های فانتزی چه می‌شود؟

انواع مدل‌های شورت زنانه توری و جذاب وجود دارند که حتما نسبت به مدل‌های ساده نخی زیباتر هستند. استفاده از این لباس‌ها اگر محدود به زمان خاصی باشد و مرتب مورد استفاده قرار نگیرد، مشکلی برای بدن ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل هم توصیه می‌شود در طول روز سراغ استفاده از شورت‌های نخی بروید و شب‌ها را به پوشیدن لباس زیرهای فانتزی اختصاص دهید. با این کار کمک بیشتری به حفظ سلامتتان خواهید کرد.

کدام سایز بهتر است؟

همان‌طور که جنس لباس زیر روی سلامت تاثیر می‌گذارد، سایز آن هم نقش مهمی در حفظ سلامت ایفا می‌کند. به خاطر داشته باشید پوشیدن لباس‌های تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه می‌تواند باعث ایجاد عفونت و آسیب‌دیدگی ناحیه واژن شود. لباس زیری که بیش از اندازه آزاد باشد هم فرم زیبایی به بدن نمی‌دهد. به همین دلیل لازم است دقیقا سایزی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبایی بیشتر را هم به شما هدیه دهد.

از حساسیت دوری کنید

خیلی از لباس زیرهای فانتزی دارای انواع لوازم تزئینی مثل نگین و گیره هستند. در مورد این دسته از لباس‌ها به‌خصوص خانم‌هایی که در گذشته علائم حساسیت پوستی را تجربه کرده‌اند باید بیشتر مراقب باشند. گاهی تماس مستقیم یک قطعه فلزی با پوست بدن باعث بروز مشکلاتی جدی می‌شود که می‌تواند کار را به ویزیت پزشک و دارو بکشاند. همان‌طور که می‌دانید بعد از خرید لباس زیر هم نمی‌توان آن را پس داد، بنابراین قبل از خرید به جزئیات دقت کنید تا بعد از صرف هزینه بتوانید از لباستان استفاده کنید.

نخستین کار بعد از خرید چیست؟

بعد از انتخاب لباس زیر زنانه مورد علاقه‌تان که با توجه به نکات بالا هم جنسی مناسب و هم سایز درستی دارد، حتماً لباس زیرتان رابا آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباسشویی بشویید و بگذارید خوب در دسترس آفتاب خشک شود. پروسه تولید این لباس‌ها شامل مراحلی است که خواه‌ناخواه باعث آلودگی پارچه می شود.

.

منابع:

.https://www.beytoote.com

.https://7ganj.ir
.http://namnak.com

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری زنانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!