نکات مهم هنگام خرید صندلی اداری

جنس رویه و روکش صندلی: در بازار داخلی ایران شما می توانید با صندلی های مختلفی در زمینه کاربری های اداری و تجاری مواجه شوید که با انواع و اقسام چرم ها و پارچه ها مختلف ساخته شده اند. جنس رویه و روکش صندلی شاید به لحاظ ظاهری برای شما خریداران محترم حائز اهمیت باشد و بخواهید با خرید یک صندلی اداری شکیل سبب زیباتر شدن دکوراسیون محیط اداری و یا تجاری خود شوید، اما بایستی همیشه این نکته مهم را مد نظر خود قرار دهید که یک چنین محصولی قطعا در طی ساعات های متمادی زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین جهت بایستی از جنس رویه و روکشی همچون مِش برخوردار باشد (با قابلیت گردش هوا) که نه سبب تعرق نواحی کمری و نشیمنگاهی شما شود و هم از قابلیت شستشو حتی با مواد شوینده برخوردار باشد. ناگفته نماند که روکش های پارچه ای از کیفیت و دوام بالاتری به نسبت روکش های چرمی برخوردار هستند ولی خوب روکش های چرمی نیز دارای جذابیت های بصری به مراتب بالاتری در محیط هستند. (چرم نامرغوب در صندلی با گذر زمان پوسته پوسته می شود)

طراحی ارگونومیکی: ارگونومیک یعنی تلفیق دانش انسانی با یک محصول تجاری که در خصوص یک صندلی اداری اینگونه صدق می کند که سبب افزایش گردش خون، محافظت از ستون فقرات و عضلات گردن و همچنین با پر نمودن گودی کمر باعث نشستن های کاملا درست و استاندارد حتی در بازه های زمانی بسیار طولانی می شود.

تنظیمات صندلی: از دیگر موارد مهمی که در هنگام خرید یک صندلی اداری باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت تنظیم بخش های مختلفی از آن می باشد! در حال حاضر اغلب صندلی های اداری موجود در بازار از قابلیت های ساده ای نظیر: تنظیم ارتفاع صندلی و همچنین قسمت پشتی آن برخوردار هستند اما خوب می توان در بین مدل های دیگر این نوع از محصولات اداری نیز با نشیمنگاه هایی مواجه شد که از قابلیت تنظیم در بخش هایی همچون دسته های صندلی، بخش سَری صندلی و حتی نشیمنگاه صندلی نیز برخوردار می باشند.

برخورداری از فوم سرد: دوستان و خریداران گرامی توجه کنید که حتما بهتر است برای خرید صندلی اداری به سراغ محصولاتی بروید که از فوم سرد تهیه شده اند؛ صندلی هایی که با فرم سرد درست شده اند از کیفیت بالایی در دراز مدت برخوردار هستند و می توان روی دوام و بقای آنان بیش از سایر صندلی هایی که با فوم گرم ساخته می شوند، حساب کرد.

قیمت صندلی اداری: قیمت صندلی اداری معمولا با توجه به کیفیت و مکانیزم های مختلفی (جک های تنظیم) است که برای آن در نظر گرفته شده است. از آنجایی که یک کارمند در طول ماه ساعت های بسیاری را بایستی بر روی صندلی بنشیند و مشغول کار خود شود، توصیه می کنیم حتما از نشیمنگاه اداری استفاده کنید که لااقل از حداقل استانداردهای جهانی در ساخت آنان استفاده شده باشد. مخاطبان عزیز توجه داشته باشند که هنگام خرید یک صندلی اداری فارغ از قیمت آن باید به فکر ابعاد فیزیکی و جسمانی کسی باشند که قصد نشستن و استفاده از آن صندلی را دارد.