راهنمای استایل تابستانی آقایان

با آغاز فصل گرما و تابستان یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها و آقایان شیک پوش انتخاب لباس مناسب است که علاوه بر راحت و خنک بودن ، شیک و زیبا هم باشد. در این مطلب راهنمای انتخاب استایل مردانه تابستانی و چند مدل شیک و جدید را برایتان آورده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع تیپ تابستانی مردانه همراه ما باشید.

.

راهنمای انتخاب تیپ تابستانی مردانه :

1 . پیراهن آستین کوتاه و شلوار :

یکی از بهترین ترکیب هایی که می توانید از آن برای فصل تابستان استفاده کنید ، ترکیب پیراهن آستین کوتاه و شلوار پارچه ای یا کتان می باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که پیراهن آستین کوتاه به هماند اندازه ای که شیک است می تواند زشت هم باشد بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که این مدل پیراهن به تن شما می نشیند.

امروزه قد بسیاری از شلوارها 90 بوده و مچ پای فرد دیده می شود. در صورت خرید اینگونه شلوارها حتما چند جوراب کالج هم بخرید چرا که ترکیب شلوار قد 90 با جوراب های بلند تمام زحمات شما را به باد می دهد.

این مدل استایل را می توانید متناسب با مکانی که به آنجا می روید با انواع کفش ، کتانی صندل و کالج ست کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید تیپتان حالت رسمی تری داشته باشد حتما کفش بپوشید.

.

2 . پیراهن یا تیشرت و شلوارک :

یکی دیگر از ترکیب های مورد علاقه بسیاری از آقایان پیراهن یا تیشرت به همراه شلوارک می باشد. شلوارکی که انتخاب می کنید باید با پیراهنتان هماهنگی داشته باشد بنابراین بهتر است به سراغ شلوارک های جین یا کتان بروید ، همچنین بهتر است رنگ پیراهن دقیقا هم رنگ شلوارک نباشد. این مدل استایل را معمولا با کتانی یا کالج ست می کنند. این استایل را نیز می توانید با توجه به مکانی که به آنجا می روید با انواع کتانی ، کفش ، کالج و صندل ست کنید.

.

3 . استایل مردانه تابستانی ( تیشرت و شلوار ) :

علاوه بر پیراهن آستین کوتاه ، تیشرت را نیز می توان با شلوار جین مردانه ، پارچه ای و یا کتان ست کرد. این مدل استایل علاوه بر راحت و خنک بودن ، بسیار شیک و زیبا نیز به نظر می رسد بنابراین شما می توانید از آن برای حضور در مکان های مختلف از میهمانی های خودمانی تا خرید و گشت و گذار از آن استفاده کنید.

.

4 . پیراهن آستین بلند و شلوار  :

بسیاری از آقایان ایرانی به هیچ عنوان نمی توانند ترکیب پیراهن آستین بلند و شلوار پارچه ای یا کتان دست بردارند و از آن در تمامی فصول سال استفاده می کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید به سراغ پیراهن هایی که پارچه سبک و خنکی دارند بروید. همچنین برای احساس راحتی بیشتر یک با دو دگمه بالای پیراهن را باز گذاشته و آستین های را تا آرنج تا بزنید.

.

5 . استایل تابستانی مردانه ( تیشرت با کت و شلوار ) :

قطعا پوشیدن پیراهن آستین کوتاه و تیشرت برای حضور در مراسم های رسمی جلوه مناسبی ندارد اما اگر آن را با یک کت و شلوار مردانه ست کنید جنبه رسمی تری به خود می گیرد. در سال های گذشته ترکیب کتانی با کت و شلوار بسیار خنده دار به نظر می رسید اما امروزه یکی از ترکیب های بسیار خاص در دنیای مد و فشن محسوب می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که شما نمی توانید هر کتانی را به پا کنید.

.
منابع:
.https://zibaei.center

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری مردانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!