راهنمای هودی مردانه

هودی از لحاظ ظاهر چیزی شبیه به پلیور است. هود در زمان انگلیسی به معنای کلاه می باشد و هودی لباس یا پوشاکی است که دارای کلاه است. این لباس معمولا هم یک ژاکت یا سوییشرت است. جنس اغلب هودی ها از نخ و پنبه می باشد، البته لایه ی داخلی برخی از آن ها برای گرمای بیشتر از پشم ساخته شده است. هودی ها معمولا جلوباز و جلوبسته هستند. آقایان بیشتر به خرید هودی جلوبسته علاقه نشان می دهند. هودی ها برای هر دو جنس زن و مرد کاربرد دارند، کودکان و نوجوانان هم معمولا از این لباس استفاده می کنند.

.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید هودی مردانه باید به آن ها توجه کنید:

  • هنگام خرید حتما به جنسی که در درون لباس به کار رفته است دقت کنید؛ جنس این قسمت از هودی ها معمولا حالت کُرکی دارد. وجود کرک داخل هودی باعث می شود شما احساس سرما نکنید و بدن شما را گرم نگه می دارد. اما توجه کنید اگر جنس کرکی داخل هودی، از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، این کرک ها به مو و لباستان می چسبد و جلوه ی خوبی ندارد. پس هنگام خرید حتما به جنس داخلی هودی دقت نمایید و از کیفیت آن مطمئن شوید.
  • به جنس بیرونی هودی هم دقت کنید، معمولا هودی های مردانه دارای جنس نخ پنبه می باشند. چون این جنس بسیار نرم و لطیف است و بدن را به خوبی گرم نگه می دارد.
  • عزیزان حتما به رنگ انتخابی تان توجه داشته باشید. سعی کنید رنگ های تیره را برای خرید هودی انتخاب کنید، چون رنگ های روشن خیلی زود کثیف می شوند. رنگ های تیره هم معمولا با همه ی رنگ ها ست می شوند. البته این مورد کاملا به سلیقه فردی شما بستگی دارد.
  • قبل از خرید هودی، مشخص کنید که مدل بند دار را می خواهید یا ساده. مدل های بند دار؛ در قسمت دور کلاهشان بندی دارد که میزان تنگ و گشادی کلاه قابل تنظیم می شود. اما مدل های ساده بدون بند هستند و ظاهر جدی تری برای شما به وجود می آورند. سنتان را هم از آن چیزی که هست، بیشتر نشان می دهند.
  • هودی ها معمولا علاوه بر اسپرت نشان دادن ظاهرتان، باید بدن شما را هم گرم نگه دارد. پس هیچ گاه مدل های کوتاه را انتخاب نکنید، چون هودی باید به گونه ای باشد، که بلندی آن تا زیر کمر شما برسد.
  • هنگام خرید هودی، حتما سعی کنید مدل های جیب دار را انتخاب نمایید. چون جیب هم برای گرم نگه داشتن دست های شما کاربرد دارد و هم برای قرار دادن وسایل اضافی در آن.
  • سعی کنید هودی انتخاب نمایید که برای پوشیدن در زیر لباس اندازه تان باشد. اگر هودی گشاد بخرید نمی توانید در زیر سایر لباس ها از آن استفاده نمایید. پس هودی حتما باید اندازه و سایز فرم بدنتان باشد.

.

هودی را با چه لباس هایی می توانیم ست کنیم؟

  • هودی+ پالتو: اگر می خواهید ظاهر و استایلتان نیمه رسمی باشد. می توانید هودی را با پالتو و شلوار جین ست کنید.
  • هودی+ کت چرم: معمولا بازیگران هالیوود از این ترکیب لباس استفاده می کنند. این ترکیب از یک دهه به دهه ی دیگر منتقل می شود و در بین آقایان بسیار پرطرفدار است.
  • هودی+ کاپشن بادگیر: این ترکیب هم سالهاست که در بین آقایان شهرت دارد و یکی از راحت ترین نوعِ پوشش ها است.
  • هودی+ کت جین: معمولا لباس های جین با هر چیزی ست می شود، یکی از این لباس ها هودی است و به وسیله ی آن می توانید استایل و ظاهرتان را جذاب کنید.
  • هودی به تنهایی: اگر هیچ کدام از لباس های بالا را ندارید، هودی به تنهایی و بدون هیچ رویه ای، ظاهر شما را خیلی زیبا نشان خواهد داد.

.
منابع:
.https://kimik.ir

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری مردانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!