راهنمای استایل آقایان در دانشگاه

چه لباسی برای دانشگاه مناسب است؟

دانشجویان به استایل خود و اینکه فردی خوش پوش باشند، با توجه به دلیل دوره سنی خاص، اهمیت بسیاری می‌دهند. دانشجویان اگر لباسی را انتخاب کنند که در آن تمرکز نداشته باشند قطعاً در یادگیری آن‌ها تأثیر بسزایی خواهد گذاشت. بنابراین برای استایل های دانشجویی باید علاوه بر جذابیت لباس‌ها به راحتی آنها نیز فکر است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، باید گفت لباسی که مناسب فصل باشد، رنگ خوبی داشته باشد، سایز بدن باشد و تمیز و آراسته باشد برای یک استایل دانشجویی مناسب است. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری در رابطه با استایل دانشجویی مناسب به دست آورید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

.

رنگ مناسب برای استایل های دانشجویی مناسب

بهتر است از رنگ‌های جیغ و لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ در دانشگاه استفاده نکنید و در نظر داشته باشید که شما برای یادگیری به دانشگاه می‌روید نه برای جلب توجه. البته منظور ما این نیست که همیشه از رنگ‌های تیره استفاده کنید. اما شما می‌توانید به سراغ استایل هایی بروید که از رنگ‌های خنثی در آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید به راحتی یک استایل شاد و جذاب در حین حال رسمی داشته باشید. و از رنگهای آبی سرمه‌ای طوسی و مشکی استفاده کنید.

در کنار این رنگ‌ها می‌توانید از اکسسوری هایی با رنگ شاد استفاده کنید. ساعتی را با بند چرمی قهوه‌ای انتخاب کنید و یا به سراغ یک دستبند چرمی و یا پارچه‌ای با رنگ شاد بروید. این نکته را در نظر داشته باشید که نیازی نیست از اکسسوری های گرانقیمت استفاده کنید و چند اکسسوری ارزان اما با کیفیت برای دانشجویان مناسب‌تر می‌باشد.

.

چه کفشی برای استایل های دانشجویی مناسب می‌باشد؟

ایام دانشجویی ایامی است که شما باید مدت طولانی را در دانشگاه بگذرانید. از این رو باید یک کفش با کیفیت انتخاب کنید. مهم‌ترین ویژگی کفش دانشجویی در وهله اول کیفیت آن می‌باشد. مهم نیست که برای خرید یک کفش با کیفیت چقدر هزینه می‌کنید مهم این است که با خرید آن تا سالهای سال از خرید کفشهای دوباره بی‌نیاز می‌شوید. رنگ مناسب برای کفشتان نیز رنگ قهوه‌ای می‌باشد. کفش چرمی قهوه‌ای می‌تواند به خوبی با استایل های متفاوت ست شود. در ضمن بهتر است که کفشتان دو سانتی متر لژ داشته باشید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

.

لباس‌هایی انتخاب کنید که کاملاً اندازه شما باشد.

بارها در مقالات قبلی گفته شد که لباس باید اندازه تنت آن باشد. باید در خرید لباس زنانه و همچنین خرید لباس مردانه  با بهترین کیفیت و بهترین برندها دقت کنید. اگر به خوبی اندازه شما نباشد هیچ تأثیر مثبتی در جذابیت و خوش پوشی شما نخواهد داشت. اگر شما قصد خرید کت دارید باید در فصل سرما از یک ژاکت و یا یک بافت در زیر آن استفاده کنید. پس کتتان باید یک یا دو سانت بزرگ‌تر باشد.

.

تمیز و آراسته لباس بپوشید.

جدا از اینکه شما باید همیشه تمیز و آراسته لباس بپوشید تا جذاب‌تر به نطر برسید، این موضوع در محیط درس و دانشگاه بسیار مهم‌تر خواهد بود. اینکه همیشه فردی آراسته و مرتب باشید قطعاً تصویر مثبتی از شما در ذهن کادر آموزشی دانشگاه خواهد گذاشت و در تصمیم گیری‌های مهم در خصوص شما، می‌تواند تأثیر گذار باشد.

.

یک کیف با اندازه مناسب داشته باشید.

کیف‌ها یک قدم فراتر از یک اکسسوری برای زیبایی به حساب می‌آیند. وسایلی که برای همان‌روز دانشگاه لازم دارید را با خودتان حمل کنید تا مجبور نباشید از یک کیف بزرگ استفاده کنید. البته شما می‌توانید برای روزهایی که حال و هوای اسپرت را دارید از یک کوله پشتی استفاده کنید.

.

آیا تیشرت برای استایل های دانشجویی مناسب است؟

پوشیدن تیشرت هرچند برای استایل های اسپرت کار بسیار مرسومی می‌باشد. اما به هیچ وجه برای یک دانشجوی منضبط در دانشگاه مناسب نیست. البته باید بگویم که نمونه‌های رسمی‌تر آنها یعنی پولیشرت ها را می‌توانید تهیه کنید. پولیشرت ها ظاهری رسمی‌تر دارند و برای دانشگاه نسبت به تی شرت مناسب‌تر هستند. بهتر از پولیشتر هایی با رنگ مشکی، سفید و طوسی استفاده کنید.

.

چند نکات مهم برای استایل دانشجویی مناسب

  • در روزهای پاییزی و سرد از لباس‌های چند لایه استفاده کنید.
  • در روزهای تابستانی و گرم از عطر خوشبو کننده‌های بدن استفاده کنید.
  • شب قبل لباس‌هایتان را اتو و مرتب کنید تا فردا صبح با عجله و استرس از خواب بیدار نشوید.
  • اگر وقت کمی برای حاضر شدن دارید بهتر است وقتتان را برای نظافت شخصی‌تان بگذارید تا ست کردن استایل تان

.
منابع:
.https://maxbax.com

- مطالب مرتبط -

«پوشاک و اکسسوری مردانه»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!