راهنمای دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

امروزه از بین بردن موهای زائد صورت و بدن چه برای بانوان و چه برای آقایان با توجه به وجود انواع و اقسام روش های مختلف، بسیار آسانتر از قبل شده است. یکی از محبوب ترین و شاید حتی بتوان گفت مقرون به صرفه ترین روش های مقابله با رشد موهای زائد بدن، خرید لیزر موهای زائد یا بهتر است بگوییم دستگاه لیزر خانگی است که می توان با در دست داشتن یکی از دستگاه های آن و همچنین اطلاع از نحوه درست کار با آن، ظرف مدت زمان مشخصی موفق به رفع موهای زائد موجود بر روی نواحی صورت و همچنین بدنتان بدون مراجعه به مراکز مراقبت پوستی شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مواردی مهم در خصوص خرید و همچنین قیمت لیزر موهای زائد بدن بیش از پیش آشنا نماییم.

.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

– استاندارد بودن دستگاه لیزر: دوستان عزیز توجه داشته باشید رفع موهای زائد بدن، امری است کاملا حساس و بسیار مهم که باید برای خلاصی از آن ها حتما دست به دامن استفاده از دستگاه های استاندارد لیزر کننده موهای زائد و یا حتی دیگر روش های استاندارد و کاملا بهداشتی رایج در کشور شد.

– منبع تغذیه: از دیگر موارد مهمی که باید فارغ از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد به آن توجه داشته باشید، منبع تغذیه دستگاه مورد نظرتان می باشد که یا بصورت سیمی و با اتصال به برق مستقیم شهری است و یا بصورت شارژی طراحی و تولید شده است. ناگفته نماند در این بین لیزرهایی نیز وجود دارند که هم بصورت سیمی هستند و هم بصورت شارژی می توان از آن ها استفاده نمود.

– خاصیت ضدآب: با توجه به استفاده بیشتر از دستگاه های از بین برنده موهای زائد صورت و بدن در محیط های مرطوب خانگی همچون سرویس بهداشتی و حمام، توصیه می کنیم به هنگام خرید یک دستگاه لیزر خانگی جهت رفع موهای زائد بدنتان حتما به برخورداری محصول مورد نظرتان از خاصیت ضدآبی آن اطمینان حاصل نمایید.

– طراحی ظاهری محصول: بعد از استاندارد بودن، نوع منبع تغذیه و همچنین برخورداری از قابلیت ضدآبی محصول، باید حواستان به شکل و نوع طراحی ظاهری آن نیز باشد. مخاطبان گرامی توجه داشته باشند، اقدام برای رفع موهای زائد صورت و بدن در خانه با خرید یک دستگاه لیزر خانگی به خودیِ خود در نواحی همچون کمر و پشت می تواند بسیار سخت و زمانبر باشد! به همین خاطر خوش دست بودن محصول جهت درست گرفتن آن در دست ها قطعا  به هنگام کار بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می شود.

– قیمت دستگاه لیزر موهای زائد: امروزه شما می توانید با پرداخت مبالغ مختلفی موفق به خرید یک لیزر خانگی بسیار مناسب برای خود شوید؛ منتها بایستی پیش از اقدام جهت خرید و کسب آگاهی از قیمت لیزرهای خانگی، این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه یک سال اپیلاسیون و یا از بین بردن موهای زائد صورت و بدن با روش های دیگری که در مراکز مراقبت پوستی و یا حتی با تیغ صورت می گیرد، قطعا بسیار بیشتر از هزینه ای است که شما جهت خرید یک دستگاه لیزر رفع موهای زائد بدنتان متحمل پرداخت آن خواهید شد!

.

روش استفاده از دستگاه لیزر خانگی

پس از خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی این سؤال مطرح می‌شود که مراحل آماده‌سازی و استفاده از این دستگاه چگونه است؟ تنها با رعایت چند نکته ساده درمان مؤثرتری را تجربه خواهید کرد:

در درمان لیزر هدف اصلی ریشه مو است. از موادی مانند از واکس و موبر که ریشه مو را سست می‌کنند، استفاده نکنید.

– قبل از انجام لیزر از ژیلت برای رفع‌ موهای زائد استفاده کنید

– قبل از انجام لیزر پوست خود را بشوید تا کرم و مواد دیگر در سطح پوست وجود نداشته باشند

– اگر برنزه‌شده‌اید دو هفته صبر کنید تا فعالیت رنگ‌دانه‌های پوست کم شود

– می‌توانید از پمادهای بی‌حسی موضعی استفاده کنید

– از یک ناحیه کوچک از پوست درمان را آغاز کنید

– از کمترین میزان سطح انرژی (قدرت) دستگاه درمان را شروع کنید.

– صبر داشته باشید تا پس از چند جلسه نتایج اولیه را ببینید.

.

سؤالات متداول

1.آیا انواع دستگاه لیزر مو زائد خانگی مؤثر هستند؟

بر طبق تحقیقات انجام‌شده درصورتی‌که از این دستگاه‌ها به‌عنوان درمان تکمیلی پس از یک دوره درمان در کلینیک استفاده شود نتایج فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

2. دستگاه‌های لیزر مو زائد خانگی برای چه افرادی مناسب است؟

این دستگاه‌ها اغلب برای افراد باپوست‌های نسبتاً روشن و موهای تیره مناسب است

3. آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای قسمت‌ بیکینی خطرناک است؟

دستگاه‌هایی که در آن‌ها از تکنولوژی دایود و IPL استفاده‌شده و تأییدیه FDA را دارند برای استفاده در نواحی مختلف بدن مناسب هستند

4. در هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • دقت به تناژ رنگ پوست و رنگ مویی که دستگاه بهترین نتیجه را بر روی آن‌ها دارد
  • چگونگی طراحی دستگاه برای استفاده در نواحی کوچک و بزرگ بدن
  • میزان پالس‌های دستگاه
  • میزان ماندگاری باتری و یا امکان اتصال دستگاه به برق

5. درصورتی‌که بین هر درمان فاصله زیادی ایجاد شود چه اتفاقی می‌افتد؟

درصورتی‌که درمان به‌صورت منظم و در زمان معین انجام نشود فولیکول‌ها به‌اندازه کافی آسیب‌ندیده و ضعیف نمی‌شوند؛ بنابراین کم‌پشتی موهای زائد موقتی بوده و پس از مدتی به حالت قبلی برمی‌گردند

6. آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی دردناک است؟

کاملاً به میزان آستانه تحمل درد کاربر بستگی دارد. ممکن است در مناطق تحت درمان احساس گزگز کنید.

7. آیا دستگاه لیزر مو زائد خانگی خطرناک است؟

انواع دستگاه لیزر مو زائد خانگی برای هدف قرار دادن رنگ‌دانه‌های مو طراحی‌شده‌اند اما ازآنجایی‌که رنگ‌دانه‌ها در پوست نیز وجود دارند ممکن است درمان با عوارض جانبی جزئی و در مدت کوتاه همراه شود. به همین دلیل این دستگاه‌ها اغلب برای افرادی که پوست روشن و درنتیجه رنگ‌دانه کمتری دارند مناسب‌تر است

.

منابع:

.https://list20.ir
.

- مطالب مرتبط -

«لوازم کمک‌درمانی و بهداشتی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!