راهنمای صابون لیفت ابرو

صابون ابرو،‌ همان طور که از نام آن مشخص است، نوعی صابون است که به لیفت شدن ابروها را کمک می‌کند. منظور از صابون ماده‌ای جهت شست و شو و تمیز کردن ابروها نیست، بلکه از این محصول برای شکل دادن و فرم دادن به ابروها استفاده می‌شود. صابون لیفت ابرو یا صابون لیفت ابرو محصول تقویت کننده‌ای است که امروزه به جای ژل ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث حالت دادن به موهای ابرو می‌شود و آن‌ها را محکم و مرتب می‌کند.

کدام صابون ابرو مناسب است؟

شما نمی‌توانید از هر صابونی برای ابروهایتان استفاده کنید. یکی از موادی که هنگام خرید صابون ابرو باید دقت داشته باشید این است که صابون باید گلیسیرین داشته باشد.
صابون‌های ابروی حاوی گلیسیرین، PH پایینی دارند، از سوزش ابرو جلوگیری کرده و در آخر کمک می‌کنند حالت ابرو به خوبی حفظ شود.
اکثر صابون‌های شفاف، دارای گلیسیرین بوده و می‌توانید با آن‌ها حالت ابروی خود را ثابت نگه دارید.

نکات مهم قبل از استفاده از صابون ابرو

برای اینکه از آسیب زدن به پوست و ابروهای خود جلوگیری کنید، باید قبل از استفاده از صابون ابرو یکسری نکات را در نظر بگیرید:

۱. یک صابون ملایم تهیه کنید

صابون های ملایم و همچنین صابون هایی که در ساختار خود از گلیسیرین استفاده کرده اند می توانند از آسیب های پوستی و ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. بنابراین توصیه می‌شود ابتدا نوع پوست خود را در نظر بگیرید. در صورتی که پوست خشک یا حساسی دارید، حتما از صابون های ملایم استفاده کنید.

۲. یک شانه ابروی نرم انتخاب کنید

شانه یا فرچه ای را انتخاب کنید که رشته های نرم داشته باشد. زیرا موهای ابرو نازک و حساس هستند و باید با ملایمت و دقت زیادی آن ها را شانه کنید تا آسیب نبینند.

۳. ابروهای خود را بیش از اندازه شانه نکنید

شانه کردن بیش از اندازه ابروها می تواند به ابروهای شما فشار زیاد وارد کند و باعث شکننده شدن و ریزش آن ها شود. همچنین، پس از خشک شدن صابون ابرو نیز دیگر دست از شانه کردن ابروهایتان بکشید.

روش استفاده از صابون ابرو

صابون های ابرو به صورت جامد هستند وبرای استفاده از آن‌ها تنها کافی است برس، براش یا فرچه مخصوص ابرو را بردارید، آن مرطوب کرده و به صابون مورد نظر آغشته کنید. برای این که با روش انجام کار بهتر آشنا شوید، مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

۱. براش ابرو را کمی مرطوب کنید

براش مخصوص ابروی خود کمی را مرطوب کنید. اگر قصد دارید محتویات جدا شده از صابون غلیظ باشد و قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد، باید فرچه یا براش آرایشی مخصوص ابرو را کمی خیس کنید. اما در صورتی که می‌خواهید محتویات جدا شده از صابون رقیق باشد تا هنگام استفاده حالت طبیعی به تارهای ابروی شما بدهد، باید براش را به خوبی خیس کنید.

۲. براش را به صابون ابرو آغشته کنید

در این مرحله کافی است براش را روی سطح صابون بکشید تا محتویات صابون با رطوبت موجود در برس به خوبی با هم ترکیب شوند. هنگامی که صابون به صورت ماده‌ای ژله ای به موهای برس چسبید، کار شما تمام شده است.

۳. ابروهای خود را با استفاده از براش شانه کنید

در این مرحله باید براش را در جهت رویش مو روی ابروهای خود بکشید تا تمام تار موها به آن آغشته شوند، سپس باید دست خود را طوری حرکت دهید که ابرو به حالت و فرم مورد نظر شما در آید. اکنون کافی است اجازه دهید تا ابروهایتان خشک شود.

.
منابع:
.https://rosesorkh.com
.https://mootanroo.com

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!