راهنمای میکرودرم خانگی

نکات مهم هنگام خرید میکرودرم

قابلیت تنظیم سرعت: از جمله مهمترین نکاتی که هنگام خرید میکرودرم ها باید به آن توجه داشته باشید، برخورداری از قابلیت تنظیم سرعت دستگاه مورد نظرتان است. امکان تنظیم سرعت سبب می شود تا شما بتوانید از محصول زیبایی مدنظرتان برای تمامی قسمت های حساس و غیر حساس بدن و صورتتان استفاده کنید و بتوانید با ظرافت بیشتر به انجام پروسه زیباسازی پوست خود بپردازید.
منبع تغذیه دستگاه: اصولا دستگاه های میکرودرم در کلینیک های زیبایی با برق مستقیم کار می کنند و نوع خانگی این دستگاه ها نیز از تعدادی باتری قابل شارژ و یا حتی با قابلیت ایجاد اتصالی مستقیم برای شما عزیزان برخوردار هستند که با توجه به محیط مصرفی مد نظر شما، باید به این نکته در هنگام خرید یک دستگاه میکرودرم مناسب نیز توجه داشته باشید!
سَری های قابل تعویض: بهتر است همیشه به فکر تهیه و خرید میکرودرمی باشید که دارای تعدادی سَری جهت استفاده بر روی همه نوع پوستی می باشد. با داشتن چنین دستگاه هایی شما می توانید از سری های نرم برای لایه برداری پوست های نازک و از سری های زبر برای لایه برداری از روی پوست های ضخیم استفاده نمایید.
فیلترهای دستگاه: هر دستگاه میکرودرم دارای یک فیلتر مخصوص جهت نگهداری پوست های مُرده و یا لایه های کنده شده از روی پوست صورت و بدن شما می باشد که با توجه به قدرت مکش خود در داخل محفظه دستگاه انباشته شده و قطعا در گذر زمان سبب کاهش قدرت دستگاه شما خواهد شد؛ به همین خاطر بهتر است در هنگام خرید این نوع از محصولات زیبایی حتما از فروشنده مربوطه در خصوص داشتن فیلترهایی با قابلیت تعویض در داخل دستگاه مورد نظرتان، پرس و جو نمایید.
قیمت میکرودرم: اصولا مهمترین عاملی که بر روی قیمت میکرودرم ها تاثیر می گذارد، نام برند و کمپانی تولید کننده این نوع از دستگاه های زیبایی و آرایشی می باشد که البته با چشم پوشی بر روی مدل های بزرگ و مجهزی که از آن ها در داخل کلینیک های زیبایی استفاده می شود، باید بگوییم خیلی اختلاف قیمت فاحشی میان دستگاه های خانگی این نوع از ابزار وجود نداشته و شما می توانید با در نظر گرفتن میزان بودجه خود، اقدام به خرید یک کدام از این محصولات آرایشی و بهداشتی نمایید.

آموزش استفاده از میکرودرم خانگی

در بیشتر دستگاه‌ های میکرودرم خانگی یک دیسک چرخان وجود دارد که در قسمت بالا، کریستال ‌های اکسید آلومینیوم قرار دارد. این دیسک قابلیت چرخیدن دارد و بر روی پوست می‌ چرخد.
این گردش موجب می‌ شود تا لایه‌ های سطحی پوست تان از بین برود. دستگاه میکرودرم خانگی لایه برداری را با ایجاد خراش ‌های ریز بر روی پوست ایجاد می ‌کند که لایه های اضافی سطحی را میکَند.
مرحله بعد نوبت به مکش می رسد. مکش با جمع شدن روی پوست منجر به جریان بیشتر خون در آن نقطه شده که روند بهبودی را سریع تر می کند و عمل پاکسازی، جوانسازی و مراقبت از پوست را به خوبی انجام می دهد.
خیلی ها می پرسند: بین کارایی میکرودرم خانگی و پزشکی چه تفاوت هایی وجود دارد؟ تفاوتی بین دستگاه میکرودرم خانگی و حرفه ای وجود ندارد، فقط اینکه ابعاد و اندازه این دستگاه ها با هم فرق دارد و دستگاه میکرودرم که در منزل استفاده می شود کوچکتر است. تفاوت بعدی این است که دستگاه ‌پزشکی مکش بالاتری دارد و کار را سریع تر انجام می دهد.

نحوه‌ استفاده از میکرودرم خانگی

قبل از انجام میکرودرم در خانه پوست خود را از چربی ها و آلودگی ها پاک کنید و با آب و صابون مخصوص پوست تان بشویید. فقط دقت کنید که پوست تان خیلی خشک نشود. سپس صبر کنید تا صورت تان در هوای آزاد خشک شود.
طرز استفاده از میکرودرم خانگی به این صورت است که ابتدا دکمه start/pause را نگه دارید تا دستگاه روشن شود. بعد ساعت کار و شدت کار را تنظیم کنید.
سر دستگاه را روی صورت خود قرار دهید و آن را روی پوست حرکت دهید.

مراقبت بعد از میکرودرم خانگی

  • بعد از استفاده از دستگاه صورت خود را به آرامی با آب سرد بشویید.
  • برای رفع التهاب، تورم، سوزش و خارش می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • نوشیدن آب را بیشتر کنید و برای رطوبت رسانی به پوست مایعات زیادی بنوشید.
  • از کرم های ترمیم کننده پوست و کلاژن ساز مثل مدیلین اولترا استفاده کنید تا سرعت بازسازی پوست نیز سریع تر صورت گیرد.
  • تا یک هفته از فعالیت های شدید و تعریق آور و رفتن به سونا و استخر بپرهیزید.

.
منابع:
.https://bistbarg.com
.https://list20.ir

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!