راهنمای کرم پودر

موارد مهمی که هنگام خرید کرم پودر باید به آن ها توجه داشته باشید:

نور مناسب در محیط: همیشه حواستان باشد باید خرید لوازم آرایشی و مخصوصا کرم پودرها را در زیر نور مناسب انجام دهید. در حقیقت باید در هنگام خرید کرم پودر با هر برند و مدلی که هست، آن را در زیر نور مناسب؛ یعنی نه خیلی سفید و نه خیلی زرد امتحان کنید و از تاثیرپذیری آن بر روی پوست خود اطمینان حاصل نمایید. بهترین موقع برای خرید این نوع از لوازم آرایشی و بهداشتی، ظهر می باشد.
رنگ پوست: دومین موردی که باید پس از توجه به نور مناسب در محیط به آن دقت داشته باشید، رنگ پوست شما می باشد. رنگ پوست انسان ها بطور کلی به ۳ دسته: سرد، گرم و خنثی تقسیم می شود که برای هر یک از آنان یک تم رنگی از کرم پودرها مناسب استفاده قلمداد می شوند.
نوع پوست: نوع پوست شما نیز انتخاب و خرید کرم پودرتان می توان مهم تلقی شود! پوست انسان بطور کلی به ۴ دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: پوست های معمولی، پوست های خشک،‌ پوست های چرب و پوست های ترکیبی یا مختلط می باشند. برای هر یک از این نوع پوست ها همچون بخش قبلی، باید از یک نوع کرم پودر استفاده کرد که البته توصیه می کنیم پیش از اقدام جهت خرید یک لوازم آرایشی و زیبایی حتما با انجام آزمایشاتی کاملا ساده و منطقی در خانه، میزان شناخت خود از نوع پوستتان را افزایش دهید.
تناسب رنگی: از دیگر مواردی که البته غیر مستقیم در بخش های قبلی به آن اشاره نموده ایم، سازگاری رنگ کرم پودر انتخابی شما با رنگ پوستتان است که قطعا سبب جذابیت دو چندانی شما در پیش دوستان و سایر محیط های بیرون از منزل خواهد شد. برای انتخاب کرم پودر، بهتر است از تسترهایی که در داخل فروشگاه ها قرار داده شده اند استفاده کنید و مقداری از آن را بر روی پوست خود، قرار دهید تا از میزان سازگاری و یا ناسازگاری رنگ کرم پودر انتخابی تان با رنگ پوستتان اطلاع حاصل نمایید.
قیمت کرم پودر: موارد زیاد و حائز اهمیتی همچون نام و آوازه برند تولید کننده، مقدار موجود در بسته، نوع کرم پودرها که می تواند کرمی باشد یا فومی، خامه ای، بالشتی، سرمی، خمیری و غیره بر روی قیمت کرم پودر تاثیر می گذارد که البته با توجه به نقش مهم استفاده از اینگونه وسایل آرایشی و بهداشتی در زیبایی چهره شما، پیشنهاد می کنیم فقط و فقط به دنبال کرمی باشید که به لحاظ های گفته شده متناسب استفاده بر روی صورت شما باشد.

نکات مهم استفاده از کرم پودر

– برای آرایش صورت پوستتان را آماده کنید، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان اطمینان حاصل کنید. پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود.
– صورتتان را مرطوب کنید و بگذارید کرمتان جذب شود. این موضوع سبب می شود که کرم پودرتان کاملا در سطح پوست بماند.
– کرم پودر را بزنید و فورا پخش کنید.
– با زدن برس در پنکیک و پخش کردن آن روی صورت به صورت حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را ایجاد کنید. نگران ماتی جلای چهره تان نباشید.
– کرم پودر را با نوک انگشت یا اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان درخشان و طبیعی جلوه کند.
– پس از اتمام کار با یک دستمال ایجاد نمناک روی صورتتان بزنید تا اضافه های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به چهره تان داده شود.
– هنگام استفاده از کرم پودر دهانتان را باز کنید تا قسمت گردن قشنگ آرایش شود و خطی باقی نماند.
– دو رنگ کرم پودر را همیشه دم دست داشته باشید. یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان. اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنید هماهنگی بسیار زیبایی به دست می آید.
– پس از اتمام آرایش، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را تکمیل کنید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.
– حرفه ای ها توصیه می کنند که اگر پوشش کم می خواهید، کرم را با انگشتان روی پوست پخش کنید. برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید.کرم پودر را همه جای پوست شامل ناحیه چشم ها محو کنید. از وسط شروع و به اطراف محو کنید. برای مراسم های بزرگ و یا عکس گرفتن کرم پودر بیشتری اضافه نکنید.

رنگ ایده آل پوستتان را پیدا کنید

کرم پودر را روی خط چانه امتحان کنید و در نور روز آن را چک کنید. اگر بدون مالیدن، رنگ ناپدید شد، رنگ کرم پودر عالی است.

بعد از استفاده از کرم پودر سراغ کانسیلر بروید

اگر ترتیب کار را رعایت نکنید و اول سراغ کانسیلر بروید، بیشتر از حد نیاز کانسیلر استفاده خواهید کرد. زمینه کرم پودر مانع چروک شدن کانسیلر می شود. بعد از کرم پودر زدن از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنید. کانسیلر خیلی روشن، مصنوعی است. برای پوشش حلقه های تیره زیر چشم از برس کوچک و نوک تیز استفاده کنید. اگر عیوب ریز دیگر صورتتان با کرم پودر پوشیده نشدند، می توانید از یک مقدار کانسیلر استفاده کنید.
.
منابع:
.https://www.safirstores.com
.https://list20.ir

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!