راهنمای برنزر

برنزر چیست؟

پوست هایی با رنگ برنزه طرفداران بسیاری دارد و این موضوع نیز بی دلیل نمی باشد زیرا پودر های برنزه، پوست را گرمتر نشان می دهد و باعث می شود که زیبایی های صورت را بیشتر در معرض دید قرار دهد. برای برنزه کردن روش های مختلفی مانند گرفتن حمام آفتاب، استفاده از دستگاه های مختلف و به تازگی استفاده از پودر برنز می باشد.برنز مانند کرم پودر های مختلف بسته بندی می شوند و تقریبا نحوه استفاده مشابهی دارند که در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد. برنزر ها پودر هایی هستند که با یک برس می تواند پوست شما را زیبایی بیشتری ببخشد. علاوه بر این پوست شما درخشان تر می شود و باعث میشود تا پوست تان سالم تر به نظر برسد. همه این دلایل خوبی بودند تا شما را وادار به استفاده از پودر جادویی کنند. به نظر من که جای یک کرم پودر برنزر در کیف آرایشی خانم ها همیشه خالی است.این پودر را می توانید به راحتی استفاده کنید اما اگر سوالاتی در خصوص نحوه استفاده از برنز و یا مضررات این کرم پودر جذاب برای تان پیش آمده است، همراه ما باشید تا به در این مقاله به سوالات تان پاسخ داده شود.

روش صحیح استفاده از برنزر

پودر های برنزر نیز دارای کد های رنگی و درجات مختلف می باشند. برای انتخاب یک برنزر مناسب با رنگ پوست تان، باید برنزری را انتخاب کنید که حداکثر ۱ یا ۲ دو درجه از پوست شما تیره تر باشد. این نکته مهم را در نظرداشته باشید که استفاده بیش از حد از برنزر نه تنها پوست شما را زیباتر نمی کند، بلکه از زیبایی شما می کاهد زیرا اگر پودر برنزی استفاده کنید که رنگ آن از رنگ طبیعی پوست صورت شما خیلی تیره تر باشد، آرایش صورت تان غیر طبیعی به نظر خواهد رسید. در ادامه این مطلب به روش انتخاب رنگ مناسب برنز برای هر پوست، توضیحاتی داده ایم.
نقاطی از صورت که باید با پودر برنزر به برنزه کردن آن بپردازید، عبارتند از:

  • استخوان گونه
  • پیشانی قسمت وسط و کمی از حاشیه پیشانی
  • خط روی بینی

لوازمی که برای استفاده برنز مورد نیازتان خواهد بود، وسایل رایجی هستند و شما را با هزینه های زیادی رو به رو نخواهند کرد. وسایل مورد نیاز برای این کار شامل یک برس مناسب برای بنرزر و پودر برنز می باشد.
برای استفاده از برنزر برای برنزه کردن پوست تان کافی است ابتدا یک برس مخصوص برنز را در پودر برنزر بزنید و سپس با یک تکان قسمت های اضافی روی برس را بریزید. سپس:

  • برس آغشته به برنزر را روی قسمت هایی از صورت که اشاره کردیم، بمالید. در هنگام استفاده از برس در نظر داشته باشید که با حرکت نیم دایره برس را روی صورت خود زده تا پودر به خوبی روی صورت پخش شود.
  • یکی از نواحی که باید برنزه شود، خط بینی تان می باشد. اما باید مراقب باشید تا مقدار کمی از پودر استفاده کنید، استفاده بیش از حد برنزر در این قسمت می تواند کمی زننده باشد.

 

راهنمای انتخاب رنگ برنزر برای پوست های مختلف

اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، بهتر است که یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی طلایی و قهوهای استفاده کنید. از طرفی دیگر، اگر تناژ رنگ پوست شما سرد و یا خنثی است، بهتر است از برنزری استفاده کنید که رنگ آن بیشتر از دو درجه از رنگ طبیعی پوست صورت خودتان تیره تر نباشد. اگر هم تناژ رنگ پوست شما زرد است، بهتر است که از یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی گرم و هلویی استفاده کنید که رنگ زمینه آن قهوهای روشن باشد.

راهنمای استفاده از برنزر

برس آرایشی را آغشته به پودر کنید سپس برس را از دسته تکان داده تا پودر اضافی از برس بریزد. برنزر را به دو طرف پیشانی، زیر استخوان گونه و روی چونه استفاده کنید. این نواحی نقطه هایی هستند که به طور طبیعی در معرض نور آفتاب هستند، در نتیجه چهره شما حالت آفتاب گرفته و طبیعی خواهد گرفت.
برای استفاده از یک پودر برنزه کننده به چه ابزاری نیاز داریم؟
قبل از اینکه شروع کنید، این ابزار را برای استفاده از پودر برنزه کننده آماده کنید:

  • یک کرم پودر یا پنکیک
  • یک کانسیلر
  • یک پودر تثبیت کننده آرایش
  • چند عدد برس آرایشی مناسب
  • یک پودر برنزه کننده با رنگ مناسب
  • یک هایلایتر
  • و یک رژ گونه

 

سوالات رایج در مورد نحوه استفاده از برنزر

آیا می توانیم بدون استفاده از یک کرم پودر و یا پنکیک، پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود بزنیم؟
بله. اگر از شرایط و رنگ پوست صورت خود در حالت طبیعی راضی هستید و هیچ مشکلی ندارید، می توانید بدون استفاده از یک کرم پودر و یا پنکیک، پودر برنزه کننده را روی صورت خود بزنید. با این حال، یادتان باشد که حتما قبل از زدن یک پودر برنزه کننده، با استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب به پوست صورت خود به میزان کافی آبرسانی کنید.

آیا می توانیم از یک پودر برنزه کننده به جای رژ گونه استفاده کنیم؟
خیر. استفاده از یک پودر برنزه کننده و یک رژ گونه، دو هدف و دو نتیجه متفاوت دارد. با این حال، ترکیب کردن این دو محصول آرایشی با هم، ایده بسیار خوبی است. رژ گونه به پوست صورت شما کمی رنگ می دهد، در صورتی که برنزر باعث می شود که پوست صورت شما به زیبایی بدرخشد.

بهتر است که پودر برنزه کننده را قبل از کرم پودر و پنکیک روی پوست صورت خود بزنیم، یا بعد از آن؟
قانون کلی در مورد ترتیب استفاده از لوازم آرایشی این است: اول کرم پودر و یا پنکیک، سپس پودر برنزه کننده، و در نهایت هایلایتر.

کدام رنگ برنزر برای کدام رنگ پوست مناسب است؟
اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، بهتر است که یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی طلایی و قهوه ای استفاده کنید. از طرفی دیگر، اگر تناژ رنگ پوست شما سرد و یا خنثی است، بهتر است از برنزری استفاده کنید که رنگ آن بیشتر از دو درجه از رنگ طبیعی پوست صورت خودتان تیره تر نباشد. اگر هم تناژ رنگ پوست شما زرد است، بهتر است که از یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی گرم و هلویی استفاده کنید که رنگ زمینه آن قهوه ای روشن باشد.
.
منابع:
.https://www.totikala.ir
.https://carismacolor.com

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!