راهنمای سایه ابرو

سایه ابرو چیست؟

سایه ابرو یک روش جدید برای پر پشت نشان دادن ابروهاست که در زمینه آرایشی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. علت این امر این است که این محصول آرایشی حالت ابرو را اصلا مصنوعی نکرده و خیلی طبیعی عمل می‌کند.
در صورتی که ابروهایتان نازک و کم پشت است به شما توصیه می‌کنیم با استفاده از سایه ابرو، قسمت‌هایی را که تراکم مو در آن‌ها کمتر است، پر کنید و به زیبایی چهره خود بیفزایید چون داشتن ابروهای پر و خوش حالت چهره شما را شاداب‌تر نشان خواهد داد.
لوازم آرایش ابروی زیادی برای برای حالت دادن ابرو وجود دارد، مانند: مداد ابرو، ژل ابرو، ریمل ابرو، سایه ابرو، صابون ابرو و … وجود دارد که یکی از بهترین‌ آن‌ها استفاده از سایه ابرو است چون مداد ابرو و دیگر موارد گفته شده ممکن است در طولانی مدت و با استفاده مداوم، باعث کاهش حجم ابرو و ریزش شوند. اما سایه ابرو دارای بافتی سبک بوده و آسیبی به ابروهای شما وارد نخواهد کرد. به این ترتیب با خیال راحت از این محصول برای فرم دادن به ابرو استفاده کنید و نتیجه فوق العاده آن را تماشا کنید.

انواع سایه ابرو

سایه زدن ابرو به دو روش انجام می‌شود:

  • انجام سایه ابرو در آرایشگاه توسط آرایشگر ماهر (تاتوی سایه‌دار)
  • انجام سایه زدن ابرو در خانه توسط خود شخص

ما در این مقاله قصد داریم آرایش ابرو و نحوه سایه زدن ابرو توسط خودش شخص را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم.

نکات خرید بهترین مارک سایه ابرو چیست؟

توصیه می‌کنیم قبل از خرید سایه ابرو به نکات زیر توجه کنید:
1- استفاده از سایه ابرو همانطور که گفته شد آسان‌تر و طبیعی‌تر از مداد ابرو است، اما برای کارایی خوب و ماندگار، لازم است یک محصول با کیفیت و مرغوب بخرید.
2- علاوه بر اینکه سایه ابرو باید باکیفیت و مرغوب باشد، قلم‌ مو و براش آن هم اهمیت ویژه‌ای دارد و باید یک قلم موی حرفه‌ای برای استفاده از آن تهیه کرد.
3- اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید سایه ابرو به سراغ مدل‌های دوکاره که برای چشم هم مناسب است؛ بروید.
4- توصیه می‌کنیم هر گاه قصد خرید سایه ابرو داشتید، پالت‌های چند رنگ را انتخاب کنید که بتوان در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. مثلا یک پالت با دو رنگ سایه انتخاب کنید که یک رنگ پالت مطابق رنگ طبیعی ابروهای شما باشد و رنگ دیگر را برای زمانی که ابروهایتان را رنگ می‌کنید، به کار ببرید.
5- در زمان خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی به پوشش و محفظه آن توجه کنید. اگر در بسته‌بندی مسئله غیر عادی مشاهده کردید و متوجه شدید درب آن مشکلی دارد، احتمال فاسد بودن محصول بالاست و لازم است از خرید آن خودداری کنید.
6- تاریخ انقضای محصول را حتما چک کنید.
7– به خاطر داشته باشید محصولاتی مانند مداد و سایه ابرو که مستقیم با اجزای مهم بدن در تماس هستند، اگر فرمولاسیون استانداردی در تولید محصول نداشته باشند ممکن است باعث ریزش ابروها شوند و به سلامت شما خدشه وارد کنند. پس هنگام خرید، از مواد اولیه تولید سایه هم که روی جلد نوشته شده، اطمینان پیدا کنید.
8- به مشخصات ظاهری مانند ابعاد و نحوه بسته‌بندی محصول دقت کنید و موردی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

چگونه سایه ابرو بزنیم

ابتدا لازم است ابروهای خود را با استفاده از قیچی و موچین مرتب کنید. سپس قاب زیر ابرو را به کمک یک مداد ابرو بکشید تا مرز و محدوده فعالیت برایتان مشخص شود. بعد از آن که محدوده کشیدن ابرو مشخص شد، قلم موی سایه ابرو را در سایه بزنید و خیلی آرام داخل ابرو را پرکنید.
نکته‌ای که به زیباتر شدن آرایش شما کمک می‌کند این است که در آخر با یک برس ریمل تمیز، ابرو را شانه کنید تا پودر اضافی سایه پخش شود و ابروها حالت طبیعی به خود بگیرند.
.
منابع:
.https://mootanroo.com

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!