راهنمای فر کننده مو

نکات مهم هنگام خرید دستگاه فر کننده مو

جنس دستگاه: ازاولین نکات مهمی که هنگام خرید یک دستگاه فر کننده مو باید به آن توجه داشته باشید، جنس روکش محصول است. اصولا برای تولید این نوع از دستگاه های آرایشی از فلز و یا سرامیک همراه با تورمالین و یا ابریشم و تیتانیوم استفاده می کنند. جالب است بدانید طبق آمار فروش، دستگاه های فر کننده مویی که از جنس سرامیک هستند با استقبال و فروش بیشتری نیز همراه بوده اند و به دلیل داشتن تورمالین یا هر نوع پوشش دهنده دیگری در جنس خود، مانع از وِز شدن موهایتان و همچنین محافظت بیشتر از آنان می شوند.
نوع محصول: امروزه با کمی گشت و گذار در بازار شما می توانید با فر کننده های مختلفی مواجه شوید که هر کدامشان ممکن است تک کاره یا چند کاره (با برخورداری از چند سَری مختلف) نیز در نوعِ خود باشند. خرید یکی از مدل های فر کننده تنها بسته به نوع نیاز و نظر شما دارد و در این بین می توان به دستگاه های فر کننده مو همچون: فر کننده برقی، فر کننده مخروطی، موپیچ، فر کننده مخروطی، و حتی بیگودی نیز اشاره داشت.
قابلیت تنظیم درجه حرارت: از دیگر نکات کاملا برجسته و مهمی که باید حتما به هنگام خرید یک دستگاه فر کننده مو به آن توجه داشته باشید، مجهز بودن محصول مورد نظر شما به قابلیت تنظیم درجه حرارت است؛ زیرا آز آنجایی که جنس و میزان ضخامت موی افراد یک خانواده با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد و برخی از موهای نازک (درجه حرارت کم و ملایم) و برخی دیگر از موهای ضخیم و پُر پشت (درجه حرارت بالا) برخوردار هستند، تنظیم درجه حرارت جهت حالت دهی موها از جمله ویژگی های بزرگ و قابل توجه یک فر کننده مو تلقی می شود.
خاموشی اتوماتیک: این مورد صرفا نشان از وجود ضریب اطمینان و ایمنی بالا برای دستگاه های برقی در تمامی زمینه های مصرفی می باشد که خوشبختانه فر کننده های مو نیز چندی است که مجهز به این سیستم؛ یعنی سیستم خاموشی خودکار شده اند و معمولا با گذشت مدت زمانی حدودا یک ساعته و بلااستفاده بودن، به خودیِ خود خاموش می شوند تا هم از مصرف برق بیهوده جلوگیری کرده باشند و هم با توجه به میزان حرارت بالای خود مانع از ایجاد آتش‌سوزی و حتی خرابی دستگاه در دراز مدت شوند.
برخورداری از آیونیک: وجود آیونیک در سطح روکش دستگاه شما سبب جلوگیری از وز شدن موها و آسیب رسیدن به آن ها و همچنین درخشندگی و حالت دهی بهتر آن ها شود؛ پس پیشنهاد می کنیم به وجود ویژگی آیونیک در فر کننده خود نیز توجه داشته باشید.
قیمت فر کننده مو: قیمت فر کننده مو با توجه به امکانات اصلی و جانبی که برای آن در نظر گرفته شده است، می تواند از کم شروع و تا مبالغ بسیار بالایی نیز ادامه پیدا کند. نکته ای که باید هنگام خرید یک دستگاه فر کننده مو به آن توجه داشته باشید، برآورده کردن نیاز خودتان با خرید یک دستگاه فر کننده مناسب و متناسب با میزان بودجه شما می باشد.

نکات مهم در استفاده از فرکننده مو

▪موهای خود را بشویید و از نرم کننده مناسب استفاده کنید.
▪ موها را کاملا خشک کنید به طوری که اصلا مرطوب نباشند.
▪ از اسپری محافظت‌کننده مو در برابر گرما استفاده کنید و آنرا به تمامی موهای خود بزنید و سپس موها را با شانه دندانه درشت، شانه کنید.
▪ اگر مایل بودید کمی از اسپری‌های مخصوص مو یا موس برای حالت‌گیری بیشتر موها استفاده کنید.
▪ درجه حرارت فرکننده را متناسب با جنس موی خود تنظیم کنید. اگر موهای نازک دارید، از درجه‌های پایین‌تر و برای موهای ضخیم از درجه حرارت متوسط رو به بالا استفاده کنید. فراموش نکنید هرگز از بالاترین درجه استفاده نکنید.
▪ در پایان از اسپری تثبیت‌کننده برای حفظ حالت مو به مدت طولانی استفاده کنید.

.
منابع:
.https://www.malaghe.com
.https://list20.ir

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!