راهنمای مداد ابرو

شما با یه مداد ابروی نرم و باکیفیت، می تونید ابروهایی بسیار زیبا و شکیل رو برای خودتون بکشید که هیچ کس هم متوجه این موضوع نشه که ابروهاتون آرایش شده هستن و در حالت طبیعی و بدون آرایش، ممکنه شکل و شمایل دیگه ای داشته باشن. البته این کاملا به مهارت شما در آرایش کردن بستگی داره اما اگه مبتدی هستید هم می تونید با کمک نکته هایی که ما بهتون میگیم، ابروهای قشنگ و جذابی داشته باشید.
استفاده از مداد برای آرایش ابرو، به همون اندازه که می تونه آسون و بدون دردسر باشه، ریسک هم داره و در صورت استفاده نامناسب، چهره رو زشت، نامتقارن و ناهماهنگ می کنه. پس با ما همراه باشید تا نکات طلایی استفاده از مداد ابرو رو بهتون بگیم.

.

موارد کاربرد مداد ابرو در آرایش ابروها

1. مناسب برای استفاده روزانه و همراه داشتن در کیف لوازم آرایش
2. ایجاد تقارن در ابروها
3. پرکردن قسمت های خالی
4. ایجاد سایه در ابروها به صورت طبیعی
5. تقویت پهنا و حالت ابروها به طوری که مصنوعی و غیر طبیعی نباشن.
بنابراین مداد ابرو کاربردهای زیادی داره که به دلیل خشک بودن و امکان تصحیح و امکان از کم به زیاد رفتن (یعنی اول می تونید یه هاله و سایه ایجاد کنید و کم کم اونو تیره تر و بولدتر کنید تا کاملا مناسب از آب دربیاد)، می تونه بهترین انتخاب مخصوصا برای مبتدی ها باشه.
.

نکات خرید و استفاده از مداد ابرو برای مبتدی ها

1. همیشه مداد ابرویی که دارای براش یا اسپولی هست خریداری کنید تا بتونید کار طراحی و متقارن سازی ابروها رو باهاش انجام بدید.
2. رنگ مداد ابرو باید هماهنگ با رنگ موها و تارهای ابرو باشه، یعنی شما نمی تونید با مداد ابروی قهوه ای رنگ، ابروهای تیره و مشکی رو آرایش کنید.
3. برای آرایش روزانه، مداد ابرویی با رنگ بسیار تیره یا بسیار روشن نخرید چون هر دوی این رنگ ها، غیر طبیعی هستن و مخصوصا توی آرایش لایت و ملایم، کاملا ناهماهنگ میشن.
4. اول از همه باید ابروها رو طراحی کنید و این کار با استفاده از مداد ابرو امکان پذیره. یه هاله بسیار کمرنگ اطراف خط اصلی ابرو بکشید و در صورتی که هر دو طرف کاملا متقارن و هماهنگ بود، ابروها رو فرم بدید و مداد بکشید.
5. بعد از کشیدن ابروها و رنگ دادن به اونا، حتما تمام تارهای ابرو رو به سمت بالا شونه کنید تا رنگ  به همه تارها و همه قسمت های تار ابرو برسه و هیچ قسمتی بدون رنگ نمونه.
6. هیچ وقت اطراف یا داخل ابرو رو به صورت واضح خط نندازید و برای اون قاب ایجاد نکنید چون باعث مصنوعی شدن آرایش میشه. همیشه با مداد ابرویی که نوک چندان تیزی هم نداره، داخل ابروها رو طوری که انگار می خواید تار مو نقاشی کنید، پر کنید.
7. سعی نکیند نوک مداد ابرو رو کاملا تیز و شارپ کنید چون خط های پررنگ و قابل تشخیصی ایجاد می کنه.
8. قسمت بالای ابرو (آرک ابرو: قسمت تیزی و هشتی ابرو)، تاج ابرو (قسمت ابتدایی ابرو) و همچنین دم ابرو رو نباید خطوط پهن و پررنگ بکشید چون این قشمت ها معمولا کم پشت هستن و نباید خیلی دستکاری و بولد بشن. فقط با مداد، ضربه های سریع و کوتاه بزنید تا کمی رنگ بگیرن.
.

اشتباهات رایج در استفاده از مداد ابرو

کشیدن خط پهن
جوی هیلی، متخصص طراحی ابرو، پیشنهاد می کند هنگام پرکردن ابروها با مداد، ضربه های سریع و سطحی بزنید تا خط هایی مانند موهای کوچک خود ابرو ایجاد شود. هیچگاه سعی نکنید با کشیدن مداد در کل ابرو خط های پهن و پیوسته ایجاد کنید.
فراموش کردن محو کردن خطوط
مداد ابرو هم مانند مداد چشم و مداد لب است. اما ما اینبار خط های محوتری می خواهیم. برای جلوگیری از واضح به نظر رسیدن خطوط، از یک قلم مو یا شانه ی کوچک مخصوص ابرو، برای محو و پخش کردن اثر مداد استفاده کنید (بعضی از مدادهای ابرو در طرف دیگر خود شانه ی کوچکی هم دارند). ابروها را به سمت پایین شانه کنید تا خطوط مداد در تمام سطح ابرو یکسان پخش شود. همچنین می توانید برای اینکار از پدهای مخصوص سایه های آرایشی و یا گوش پاک کن هم استفاده کنید.
استفاده از مداد نوک تیز
ساده ترین راه برای حذف مرحله ی محو کردن، استفاده از یک مداد با نوک مناسب است. این روش به کمرنگ تر شدن و کاهش وضوح خطوط ایجاد شده خیلی کمک می کند.
بیش از حد تیره کردن
شاید تضاد بین موهای روشن و ابروهای تیره زیبا به نظر برسد، اما تیره کردن بیش از حد ابروها ممکن است سنتان را بالاتر نشان بدهد! به منظور ایجاد تناسب و برجسته تر کردن رنگ چشم هایتان (به ویژه چشم های قهوه ای) مداد ابرویی انتخاب کنید که دو درجه از رنگ موهایتان روشن تر باشد.
صرف نظر کردن از لوازم مورد نیاز
برای طراحی ابروهایتان هرچه لوازم بیشتری در اختیار داشته باشید، بهتر است. یک مداد ابرو، بهترین ابزار برای کشیدن شکل دقیق ابروهاست. پودر ابرو (یا همان سایه ی مات) برای پر کردن نقاط خالی ابروها بسیار مناسب است (با نشستن بر روی پوست زیر ابروها، ابروها را پرتر نشان می دهد)، و ژل رنگی یا بی رنگ ابرو، برای نگه داشتن حالت ابروها. برای داشتن ابروهایی فوق العاده و خوش حالت به تمامی این لوازم نیاز خواهید داشت.
.
ما می‌خواهیم در اینجا به شما چند مداد ابرو با برندهای معروف معرفی کنیم تا بتوانید فقط با یک مداد ابروی خوب حالت ابروهای‌تان را آنطور که دوست دارید، تغییر دهید.

.

اتود؛ جلوه زیبایی ابرو

مداد ابروی اتود، نرم است و رنگ‌دهی بالایی دارد که این موجب محبوبیت آن بین خانم‌ها شده است. این مداد در ۵ رنگ متنوع در بازار موجود و دارای یک سر برس‌دار است که قبل از کشیدن ابرو می‌توانید حالت ابرو را مرتب کنید. انتخاب رنگ مداد را باید براساس رنگ پوست، رنگ مو و ابرو انجام دهید.

ابروهای‌تان را مرتب کنید

برس شکل‌دهنده مداد اورآل مناسب کسانی است که ابروهای شلوغ و نامنظمی دارند. در فرمول ساخت این محصول موم به کار رفته که رنگ مداد را بادوام کرده و به ابروها حالت طبیعی‌تری می‌دهد.

جادویی برای ابرو

فرمول پودری اما فشرده در مداد ابروی مک سبب می‌شود پس از استفاده، ابرویی مات و مخملی داشته باشید و به همین دلیل ابروهای‌تان ظاهری صاف، یکنواخت و نرم خواهد داشت.
ماندگاری بالا از ویژگی این مداد در مقایسه با سایر محصولات مشابه است ولی به همین نسبت از قیمت بالاتری برخوردار است.

ایزادورا بر پایه موم

مداد ابروی ایزودورا محصولی ایده‌آل برای پر کردن و فرم دادن به ابروها همچنین آرایش مات آنهاست. فرمولاسیون این مداد بر پایه موم است و کسانی که چشمان حساسی هم دارند، می‌توانند به راحتی از این مداد
استفاده کنند. اگر ترجیح می‌دهید از مواد آرایشی با پایه طبیعی استفاده کنید، سراغ این محصول بروید.

طرفداران کاتریس

مداد ابروی کاتریس با داشتن برسی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا ابروهایی خوش‌حالت و مرتب داشته باشید. البته برای استفاده از این مداد بهتر است شیوه مداد کشیدن ابرو را یاد بگیرید تا بتوانید از برس حرفه‌ای
آن درست استفاده کنید.

ادعایی باورپذیر از بی‌یو

به خانم‌هایی که تعریق بالایی دارند و به همین دلیل ابروهای‌شان به سرعت پاک می‌شود، مداد ابروی بی‌یو را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه نه‌تنها حاوی رنگدانه‌ برای پر کردن جاهای خالی ابروست بلکه خاصیت ضدآب و مقاومت در برابر تعریق هم دارد. بافت نرم مداد ابروی بی‌یو استفاده از آن را آسان کرده و جلوه‌ای طبیعی به ابروهای شما می‌بخشد.

.

نکات مهم در کشیدن ابرو

  • ابروهای خود را بیش از حد زاویه دار نکنید، چرا که حالتی نازیبا و غیر طبیعی در ابرو به وجود می آید.
  • حتماً از یک مداد ابروی استاندارد و با کیفیت برای این کار استفاده کنید.
  • پس از انجام آرایش ابرو با مداد اگر متوجه نقاط خالی در ابرو شدید با استفاده از براش کوچک می توانید مقداری سایه ابروی ملایم را در بین مو های ابرو پخش کنید.
  • سعی نکنید که ابروهایتان را بیش از حد زاویه دار کنید، با این کار ابرو ها حالتی نازیبا و غیر طبیعی به خود می گیرند.
  • در مرحله آخر آرایش ابرو برای زیبا تر به نظر رسیدن ابرو ها با یک مداد یا سایه چشم سفید رنگ زیر ابرو ها را حالت دهید.

.
منابع:
.https://namnak.com
.https://dibaperfume.ir
.https://emalls.ir
.https://www.zibamoon.com

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!