راهنمای اسپری مو

معرفی انواع اسپری مو و کاربرد هر کدام

اسپری مو یک محصول آرایشی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موهای شما حالت می‌دهد، در نتیجه براحتی می‌توانید از آن برای آرایش موهای خود استفاده کنید. مهمترین نکته در مورد اسپری مو، نحوه استفاده درست از آن است. خانم‌ها و آقایان برای مرتب کردن موها، آرایش موها یا مدل دادن به آن، حالت دادن به موها یا تثبیت حالت آن و یا حتی تقویت حالت فر موها از اسپری مو استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که این محصول پس از محصولات بهداشتی چون شامپو و ماسک مو، بیشترین میزان فروش در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را دارد. اسپری‌های مو به طور کلی به ۲ دسته زیر تقسیم می‌شوند.

  1. اسپری حالت دهنده مو یا Working Hair Sprays
  2. اسپری تثبیت کننده مو یا Finishing Hair Sprays

موارد مهم در هنگام خرید اسپری تافت مو

  • انعطاف پذیری: این مورد درج شده بر روی جعبه اسپری تافت مو و موس، مربوط به میزان حرکت مو پس از استفاده از اسپری است. اگر می خواهید موهای شما آزادتر حرکت کند؛ از اسپری انعطاف پذیرتر استفاده کنید.
  • نگه دارندگی: این ویژگی دقیقا برعکس انعطاف پذیری است و به شما تضمین می دهد که موها پس از پاشیدن محلول اسپری به خوبی حالت خود را حفظ می کنند. میزان نگهدارنده اسپری تافت مو و موس تحت تأثیر اندازه قطرات پلیمری است و با اندازه نازل تنظیم می شود.
  • VOC / LVOC: در اغلب جعبه های اسپری مو نوشته ای مانند “۵۵٪ LVOC” را می بینید. VOC به معنی ترکیب آلی فرار است که به مواد شیمیایی موجود در قوطی های آئروسلی که برای محیط زیست مضر هستند اشاره دارد. مقررات جدیدی برای کاهش مقدار این مواد شیمیایی و محافظت از محیط زیست وضع شده است. به طور مشابه، LVOC به معنی ترکیبات آلی کم فرار است.

 

نحوه صحیح استفاده از انواع اسپری حالت دهنده مو

بهترین روش برای استفاده از اسپری‌ های مو این است که بعد از شستشوی موها آن را خشک کرده و سپس با کمک یک شانه تقسیم، موهای خود را بخش‌های یکسان تقسیم کنید. حال هر قسمت را به صورت دلخواه حالت داده و سپس حالت دهنده را بر روی موهای خود اسپری کنید. اگر می‌خواهید موهای خود را صاف کنید تنها کافی است هر بخش از مو را شانه کرده، شانه را در انتهای ساقه مو نگاه دارید و موها را بکشید و سپس تثبیت کننده را بر روی آن اسپری کنید.
.
منابع:
.https://www.chapkhone.info
. https://bbinbbar.com

- مطالب مرتبط -

«لوازم آرایش و زیبایی»

البسه و اکسسوری

مشاهده مطالب ←

آرایش و زیبایی

مشاهده مطالب ←

لوازم خانگی و دکوری

مشاهده مطالب ←

بهداشت و سلامت

مشاهده مطالب ←

گل و گیاهان

مشاهده مطالب ←

موادغذایی و خوراکی

مشاهده مطالب ←

مسافرت و کمپینگ

مشاهده مطالب ←

نظافت و شستشو

مشاهده مطالب ←

ماشین و موتورسیکلت

مشاهده مطالب ←

لوازم دیجیتال

مشاهده مطالب ←

ساز و موسیقی

مشاهده مطالب ←

کودک و نوزاد

مشاهده مطالب ←

لوازم اداری

مشاهده مطالب ←

تحصیل و تحریر

مشاهده مطالب ←

منابع

مشاهده مطالب ←

قوانین

مشاهده مطالب ←

error: Alert: Content is protected !!